kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه


همیشه وقتی صحبت از یک موضوع یا مشکل در یک حیطه خاص میشود صاحب نظران و اهل فن در مورد آن صحبت ها و راهکارها و چه بسا ایده های خوبی مطرح میکنند و روزنه ها و بارقه های امید را در دلها زنده و نزدیکی به رفع مشکلات را دست یافتنی تر میکنند.
اما در میان این همه گفتگو و تبادل نظر های دلنشین مشکلاتی وجود دارد که نمیگذارد اهداف غایی به منصه ظهور برسد و چه بسا آن همه گفتگو و طرح های زیبا فقط در حد حرف باقی مانده و بعد ازمدتی به فراموشی سپرده میشود.
از جمله مهمترین این مشکلات چند صدایی و نداشتن دغدغه ی واحد و چه بسا نداشتن انگیزه کافی برای رفع آن مشکل است.
از جمله دیگر مشکلات میتوان به عدم پیگیربودن و هماهنگی افراد درگیر با آن موضوع را نام برد که مصداق آن را میتوان در ورزش این روزها و مخصوصا در رشته های محبوب و پرطرفدار فوتبال و فوتسال به وضوح دید.
گویا این گفتگو ها ،راهکار ها و درد دل ها قرار است همیشه هر از چند گاهی مطرح شوند؛ و باز با بی مهری یا بی توجهی به دست فراموشی سپرده شوند و هیچ تغییری در وضع فعلی به وجود نیاید.
حال واقعا باید ذهن را به این سوال واداشت که چرا و چه چیزی نمی گذارد اهداف و مقاصد عالی و چه بسا گاهی کوچکترین و ابتدایی ترین اصول ورزشی به مدعیان آن نه تنها داده نشود 

در چنین شرایطی که تقریبا انسان خسته میشود از راهکار های بی پشتوانه تنها نقطه امید را می توان
در کلام رسانه و قلم ،آن هم به بیانی شیوا یافت که شاید بتواند با قدرت انتقال خود تلنگر واقعی به ذهن هر شنونده ای را بزند و او و همراهانش را وادار به تحرک و پیگیری و مطالبه حق کند.
امروز خوشبختانه به لطف برخی دوستان که با قلم شیوا و پیگیری خود و ارائه مطالب و طرح مشکلات ورزش در تریبون رسانه و فضای مجازی به نظر میرسد وقت آن رسیده که یکبار برای همیشه کلیه دلسوزان ورزش به خصوص اهالی فوتبال،فوتسال با هررنگ و سلیقه کنار هم گرد آیند و با دعوت از مسئولین در محیطی صمیمی مطالبه گری و ارائه راهکار کرده و تغییرات اساسی ایجاد کنند و مصداق آن هم همین آیه ی شریفه : ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم است که میتوان با تدبر در آن انگیزه و روحیه ی مضاعف برای تغییر به نفع خود و دیگران به وجود آورد .
اینجانب و کلیه مسئولان باشگاه شاهین از این تریبون و فرصت بدست آمده استفاده کرده و برای تحقق آرمان های ورزشی در حوزه فوتبال و فوتسال اعلام آمادگی و با شعار یکبار برای همیشه دست همه ی دوستان را به گرمی می فشارد و با افتخار آماده میزبانی از عزیزان و منتظر ارائه راهکارهای اساسی با دعوت از شما و مسئولین ورزشی در محیط بسیار دوستانه و صمیمی میباشد.
امیدواریم این مهم با همت همه ورزشکاران و لطف مسئولین به سرانجام خوب و رضایت بخش برسد.
سرپرست باشگاه شاهین شهر بچه ها- رضا شیردل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۵
فوتبال کاشمر

رضا شیردل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی