kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

با سلام
شاید وقت مناسبی برای مطرح کردن این مطلب نباشد، اما خداوند حکم فرموده است که در مورد سرنوشت خود بی تفاوت نباشیم. همه می دانیم که اداره یک مجموعه، کاری سخت و طاقت فرسا است. بی شک اداره فوتبال و فوتسال شهر نیز از این قاعده مستثنی نیست و در واقع مسئولین امر با قبول تمام مشکلات و معضلات و حرف و حدیث ها پای در میدان گذاشته و این جای تقدیر و تشکر دارد. اما فرار از واقعیت ها نیز جایز نبوده و باید به آن اشاره کرد؛ کادر هیات فوتبال و کمیته فوتسال به عنوان زیر مجموعه آن، در سال گذشته و فصول قبل، تمام تلاش خود را معطوف برگزاری مسابقات و ملزمات آن نمودند. در این میان کمیته فوتسال با حضور آقای مسافر جان تازه ای به خود گرفته و حداقل در استان آبرو داری کرده است. آشنایی ایشان با تیم داری و نیز تسلط آقای مسافر به امور اقتصادی، که نماینده انحصاری یکی از برند های معروف دنیا در شهر هستند، برهیچ کسی پوشیده نیست. گاهی سوء تفاهم ها و ندرتا، بدخواهی ها باعث شده است که این مجموعه، علیرغم کارنامه مثبتی که همگان به آن اذعان دارند، مورد هجمه بی دلی قراربگیرد. این امر ما را از واقعیت ها دور کرده و گاهی به گمراهی کشانده است. دوستان آقای مسافر برای فوتسال کاشمر یک فرصت گرانباء بوده و اگر از این واقعیت دور شویم، در آینده افسوس خواهیم خورد.
حدود ده باشگاه فوتسال در کاشمر وجود دارد که همه فعال هستند و همه هم از اوضاع کنونی نالان هستند. به عنوان مثال آقای زراعتکار و مجموعه بازرگانی محمدی، با مشکلاتی روبرو شده اند که شاید در سال آینده در این زمینه فعالیتی نداشته باشند.  ابومسلم و شاهین نیز با حداقل ها کار را پیش برده اند. آقای گذری  وبام شهربا انگیزه های فراوانی پا در میدان گذاشته اما هیچکس یاری رسان ایشان نیست. عزیزانی چون  آقایان امید و غفرانی کنار کشیده و یا فعالیت چندانی ندارند در حالی که توانایی های بسیاری دارند، اوضاع باشگاه سپاهان  نسبت به دیگران مناسبتر است. عزیزان آیا نشانی از رحمانی ها و شاهرودی ها مانده است؟
متاسفانه هر روز و یا هرهفته ای مسایلی مطرح شده و کسی پیگیر نمی شود. همه داریم یکدیگر را متهم می کنیم، اما از اتحاد و همدلی خبری نیست. حالا که همه چیز تعطیل شده است، شاید وقت مناسبی برای فکر کردن و به نتیجه رسیدن و عمل کردن است. برای آنان که می خواهند کار مثبت ارایه بدهند، فرقی ندارد چه کسی در راس باشد اما کارایی افراد برای همه مهم است.
اختلافات همه ارکان فوتسال را تحت الشعاع قرار داده و  گاهی مشاهده می شود و یا احساس می گردد؛همه می خواهند سهم بیشتری را تصاحب کنند. و این تفکر اگر باشد مخرب خواهد بود.
نباید دیگران برای ما تصمیم بگیرند
نباید فرصت را از دست بدهیم
 و نباید با تعلل خودمان، باعث شویم در آینده حسرت بیشتری بخوریم
سعید آقا مسافر برای فوتسال شهر زحمت کشیده است.
 شاید با رفتن ایشان بعضی از تیم ها نیز از مسابقات آینده کناره گیری کنند، اما این کافی نیست.
 بیاییم همه چیز را صادقانه بیان کرده و اگر به این نتیجه رسیدیم که ادامه حضور آقای مسافر به نفع فوتسال منطقه است از ایشان دفاع کرده و نگذاریم فرصت از دست برود.

باشگاه فرش آرای کاشمر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی