kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه


به نام آن که هستی نام از او یافت
فلک جنبش زمین آرام از او یافت

ضمن عرض سلام و احترام خدمت پیشکسوتان ‌محترم و داوران عزیز  پیشاپیش سال جدید را به همه شما تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
به پاس زحمات شما پیشکسوتان محترم و داوران عزیز در امر قضاوت مسابقات فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر در سال ۹۸ ، برخود لازم دانستم ، از شما بزرگواران تشکر و قدردانی کنم، قطعا شما داوران محترم شایسته برگزاری یک جلسه تقدیر و تشکر هستید اما با توجه به شرایط موجود متاسفانه این امر محقق نشد چراکه سلامتی داوران و دوستان عزیز برایم بسیار با اهمیت تر بود.
به همین جهت تقدیر و تشکر میکنم از آقایان عباس مزاری و سعید محمدنیا که با وجود محدودیت در تعداد داوران در امر چیدمان داوری مسابقات، به نحو شایسته ای کار خود را انجام دادند.
  همچنین تقدیر و تشکر میکنم از مسئولین محترم هیات فوتبال آقایان پارسا و آریانپور بابت حمایت ها و همکاری های لازمی که در سال ۹۸ با کمیته داوران داشتند و پرداخت به موقع حق الزحمه داوران عزیز و همچنین مسئولین محترم کمیته انضباطی و کمیته ی فوتسال و دیگر اعضای محترم هیات فوتبال و نیروی محترم انتظامی و پزشکیاران محترم که هر کدام همکاری های لازم را با کمیته داوران داشتند.
 همچنین تشکر ویژه از آقای مهدی یوسف پور که دلسوزانه و مخلصانه کمک حال کمیته داوران بودند و به عنوان سرپرست اجرایی مسابقات حمایت های لازم را از داوران داشتند...
تشکر فراوان از پیشکسوتان محترم داوری  که با حضور خود، تجربیات گرانبهای خود را در اختیار کمیته داوران و داوران محترم گذاشتند، برایشان آرزوی سلامت و خوشبختی دارم.
همچنین تشکر میکنم از مرد زحمتکش  آقای حسین نوریان ، بابت لطفشان نسبت به کمیته داوران از ابتدا تا به اکنون

تشکری هم دارم از مربیان ، سرپرستان ، بازیکنان و تماشاگران عزیز و با اخلاق که همچون گذشته با متانت و آرامش خود در بهتر برگزار شدن مسابقات با کمیته داوران همکاری کردند.
در پایان برایتان آرزوی سالی پر از محبت و دوستی و آرامش دارم و امیدوارم که اگر از جانب کمیته داوران کوتاهی و نقصی وجود داشت به بزرگواری خود بر ما ببخشایید.
بانهایت احترام - محمد دانشدوست
کمیته داوران شهرستان کاشمر _ اسفند ۹۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی