kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

حامد عرب و برنامه های باشگاه شاهین

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۱۶ ب.ظ

                                                                  

 

باشگاه شاهین از بهترین باشگاه های فعال، در رده فوتسال پایه ی کاشمر می باشد. شاهین علیرغم مشکلات موجود توانسته است خدمات فراوانی را به این رشته نموده و بازیکنان مستعد کاشمر را شناسایی و راه ورود آنان را به تیم های بزرگتر استان و کشور هموار کند. در ادامه صحبت های حامد عرب، در مورد فعالیت های باشگاه شاهین را خواهیم خواند:

 

با سلام خدمت همه دوستان و همکاران عزیز در حوزه ورزش، گوشه از فعالیتهای باشگاه در سال 98 را به خدمت عزیزان می رسانم:

سال 98 با همه فراز و نشیب هایش، سالی خوب، همچون سال های گذشته برای فوتسال باشگاه شاهین رقم خورد. فصلی توام با قهرمانی و نایب قهرمانی در رده ی نوجوانان و نونهالان در مسابقات داخلی سپری کردیم و در هر دو رده سنی،  درمسابقات استانی شرکت نمودیم.

 با توجه به اینکه  درنونهالان سهمیه لیگ برتر را از سال قبل داشتیم و در رده سنی نوجوانان  نیز باید در زیر گروه شرکت می کردیم، با جلسه ای که با هیات مدیره و مربیان و سرپرستان باشگاه گرفتیم، تصمیم بر این شد که پیگیر لیگ برتر برای جوانان بشویم. لذا با پیگیری های زیاد در لحظات آخر موفق به پیدا کردن امتیاز شدیم و تیم را برای لیگ برتر آماده کردیم.  در این خصوص جا دارد تشکری بکنم از کاظم آقای خوشه چین و مهدی آقای ایزدی که تیم نونهالان را به بهترین شکل آماده کردند.

  ما توانستیم مقام نایب قهرمانی لیگ برتر استان را بدست بیاوریم. همچنین مربیان رده جوانان شاهین، آقایان رجب نیا و نوروزپور که برای  اولین مرتبه کار در استان را تجربه می کردند؛  در حیطه مربیگری خود نتایج خوب و قابل قبولی گرفتند.  در کنار این عزیزان، آقای فاضل شرافتی، کارهای مربوط به بدنسازی بچه‌ها را انجام می دادند و نیز مشاور خوبی برای مربیان بودند. وهمچنین در کنار آنها آقایان زنده دل و مدارا با شاهین همکاری داشتند و کمک های بسیاری به ما کردند و ما از تجربیاتشان نهایت استفاده را کردیم. و من نهایت تشکر را از این عزیزان دارم.

  باید اضافه کنم؛ این رده ها نیاز به سرپرستی قوی دارد که بتواند باری از دوش مربیان بردارد، تا آنها به خوبی و با خیال راحت، روی تمرینات تمرکز کنند. و این مسولیت مهم را امیر عرب به خوبی انجام داد. و نتیجه زحماتش را هم با دریافت تقدیرنامه از استان به عنوان بهترین سرپرست نوجوانان گرفت.

در کنار همه این عزیزان هیات مدیره قوی ما، قوت قلبی برای ما بودند و در کنار بنده آقای رضا شیردل، در امور باشگاه مشورت و همکاریهای لازم را انجام می دادند. و من لازم می دانم از همه باشگاه هایی که ما را در طول مسابقات، کمک و حمایت کردند کمال تشکر و قدردانی را بکنم.

 

با اتمام مسابقات استانی تمرینات را طبق روال گذشته با مربیان ادامه دادیم. تا اینکه فدراسیون شرایط سنی مسابقات داخلی و استانی را اعلام کرد. کلا تغییراتی در تیم ها ایجاد خواهد  شد چون سن مسابقات یک سال جلوتر رفته و می بایست بازیکنان در رده بالاتر بازی کنند. خوشبختانه چون ما در همه رده ها بازیکن داشتیم سریعا نسبت به تفکیک بازیکنان اقدام کردیم. ومربیان تمرینات را  با بعضی از بازیکنان قدیم هر رده و بازیکنانی که از رده پایین تر آمده بودند شروع کردند.

 با توجه به  فرصت کمی که داشتیم، نتیجه خوبی در مسابقات داخلی تا آن مرحله که برگزار شد گرفتیم.  آقای مصطفی زارعی هم دوباره بعد از حل مشکلات کاری، همکاریشان را با باشگاه در کنار آقای شیردل در رده جوانان  آغاز کردند. و آقای مهران مرادی و آقای امید آرامیان با بازیکنان با انگیزه که زیر نظر باشگاه تمرین نمی کردند صحبتها و جلساتی برای ادامه همکاری برگزار کردند و به توافق رسیدند. که جا دارد از این عزیزان هم تشکر و قدردانی کنم. ما توانستیم در هر رده سنی دو تیم در مسابقات شرکت دهیم که با توجه به نفرات توانمندی که با باشگاه همکاری  می کنند، و به نحو احسن مدیریت می کنند موفقیت های خوبی بدست آوردیم.

 

عملکر باشگاه در سال 98 هم در مسابقات استانی و هم داخلی خیلی خوب بود.  جا دارد از همه مربیان و سرپرستان باشگاه و همه بازیکنانمان تقدیر و تشکر کنم.

 

برای سال جدید هم برنامه هایی را در جلسات مطرح کردیم که متاسفانه با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی و عدم برگزاری جلسات، نتوانستیم بیشتر برنامه ریزی کنیم و منتظر هستیم که تکلیف باز شدن سالن ها روشن شده  و برنامه مسابقات استان از طرف کمیته فوتسال استان اعلام شود، تا بتوانیم تصمیم نهایی را بگیریم. با این حال، مربیان باشگاه در فضای مجازی پیگیر تمرین در خانه با برنامه ای که به بازیکن داده اند، هستند و بازیکنان با ارسال فیلم از تمرینات، میزان آمادگی خود را به مربی یا سرپرست اعلام می کنند.

در پایان از مدیریت رسانه ورزشی و جناب آقای سعید مسافر مسئول کمیته فوتسال که همیشه  در کنار تیم ها بودند و ریاست و دبیر هیات فوتبال و ریاست اداره ورزش و جوانان و همه دوستانی که در این سال ها باعث دلگرمی ما شدند و از تجربیاتشان استفاده کردیم نهایت تقدیر و تشکر را داریم. انشاالله امسال هم بتوانیم نماینده شایسته ای برای شهرمان باشیم.

       

 

نظرات  (۱)

۲۲ بهمن ۹۹ ، ۰۰:۴۳ حامی ودلسوخته شاهین وآساکاز و........

با سلام خدمت شما بزگواران جناب اقایان عرب انشاالله موفق وموید باشید وسربلندی شما آرزوی من هستش همیشه دوست وپشتیبان شما هستم وارزوی موفقیت ودعای خیر بدرقه راهتان و...........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی