kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

گفتنی های الیاس زراعتکار از فوتسال

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۴۰ ب.ظ

                                                                 

جوان پر شور حال و غیرتی فوتسال کاشمر که در سال های اخیر با شهدای حیدری و بازرگانی محمدی یکتازی کرده است، در مورد شرایط باشگاه و فوتسال حرف های شنیدنی ای دارد که  با هم می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض تبریک به مناسبت عید نوروز، اولا دعا می کنم که این ویروس کرونا دست از سر مردم بردارد واز مردم عزیز خواهش می کنم که از خانه بیرون نیایند تا این ویروس رو شکست بدهیم.

اینجانب الیاس زراعتکار مدیر باشگاه بازرگانی محمدی کاشمر (شهدای حیدری ) توضیحاتی را ارایه می دهم:

ما در سال ۹۸ در سوپر لیگ استان تیم داری کردیم و به همت دوستانی همچون حامد و امیر آقاعرب و بچه های خوب وبا غیرت  شهرستان کاشمر موفقیت هایی بدست آوردیم.

بنده تنها گله ای که از مسئولین شهرستان دارم اینست که ما را یاری نکردند و به تنهایی با این شرایط بد اقتصادی  وارد گود شدیم. در حال حاضر تنها باشگاه فعال شهرستان در رده بزرگسال ما هستیم و تا بحال ۱۶مسابقه انجام دادیم که سه شکست و چهار تساوی و نه برد داشتیم که بی سابقه بوده است. و دو مسابقه آخر به خاطر ویروس کرونا کنسل شد که انشالله اگر با پیروزی پشت سر بگذاریم رده سوم را از آن خود می کنیم.

انشالله که در سال جدید بتوانیم به کمک هیئت فوتبال استان و شهرستان مقام خوبی برای کاشمر در کشور بیاریم  چون ما  قول دادیم  و سر قول خود هستیم انشالله.

همه این کارهار برای اینست که بچه های کاشمر بیشتر دیده بشوند و مثل سال گذشته بتوانیم گام بزرگی  به یاری خدا برای فوتسال شهرستان برداریم.

لازم است بگویم؛ بودجه ای  که از طرف نماینده محترم کاشمر به اداره ورزش، برای تیمهای استانی اختصاص یافته بدست ما نرسیده و هر دفعه که ما به اداره مراجعه کردیم دست خالی برگشتیم. در این خصوص تقاضا دارم مسئولین  ابهامات را روشن کنند.  در رابطه با حرف آقای آریانپور در مورد ماده پنج باید عرض کنم؛ ما دو سال است مدارک باشگاه را تحویل دادیم. متاسفانه سه بار مدارک ما  مفقود شده  و باید اضافه کنم؛ در اداره ورزش هیچکس به فکر تیمداران نیست.
 

 در پایان از آقایان احمد آریانپور، سعید مسافر، اصغر قربانزاده، شاهین بلوریان و از کسانی که در سالن انقلاب و نهم دی ما را با حضور گرمشان روحیه دادن تشکر می کنم. به امید روزهای خوب در سال ۹۸برای فوتسال شهرستان کاشمر.

یاعلی مدد.

                                          

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی