kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

با بهترین های فوتبال کاشمر( بازیکنان اخلاق سال 98)

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۱۸ ب.ظ

 

                                                    

احسان پاکروان و مهران غفاری

احسان پاکروان  21ساله، فوتبال را ازسالن و ازتیم شاهین شروع کرده است. اوابتدا دروازه بان بود و سپس در خط دفاعی‌  تیمش نیز بازی کرد و مورد پسند مربیان واقع شد و تبدیل به یک مدافع تاثیر گذار شد. احسان با شاهین کاشمر در مسابقات استانی و کشوری  نمایش دلپذیری را از خود نشان داد. پاکروان که سابقه حضور در تیم های سی تل پرسپولیس و سرخ پوشان را نیز درخود دارد کارنامه دارد، دوران بسیار درخشانی را نیز در الجی گذراند. قهرمانی ها و نایب قهرمانی احسان با تیم های مختلف نشان از توانایی این جوان جویای نام کاشمر دارد. او همیشه از نایب قهرمانی امید های استان که با تفاضل گل باعث از دست رفتن قهرمانی آنان شد با حسرت یاد کرده و  از سعید مسافر، هادی رحمانی و سمیع زاده که باعث پیشرفت او شدند به خوبی یاد کرده و سپاسگذار آنان می باشد.

 اما پاکروان در سال 98 به عضویت  تیم دهیاری فروتقه در آمد و لیگ را با مقام چهارم به پایان رساند. الگوی ورزشی احسان سرخیو راموس است.  و او را بازیکنی با تعصب بالا و فرماندهی با شعور منحصر به فرد می داند که در زمین قابل تحسین بازی می کند. اومعتقد است که در فوتبال کاشمر نمی شود برای آینده برنامه ریزی کرد. چون یک پشتوانه قوی وجود ندارد که بازیکن دیده بشود و فقط با تلاش فردی می شود به جاهایی رسید.

 او قدردان  همه کسانی که به او را در راه پیشرفتش کمک کرده اند بوده و می گوید؛ از اینکه در نظر سنجی مرد اخلاق فوتبال کاشمر، مورد اعتماد مربیان و اهالی فوتبال قرار گرفته است بسیار خرسند است و امیدوار است که بتواند این رویه را ادامه بدهد وی از آقایان حامد عرب ، امیر عرب ، مهدی یوسف پور ، رضا غفرانی و سلمان جمالی تشکر کرده و آنان را از بهترین های کاشمر در امر مربیگری می داند.


 

مهران غفاری  متولد2/4/79 اهل  روستای کسرینه است. مهران به دلایلی ترک تحصیل کرده است . او فوتسال را از  سالگی شروع کرده و مدت 5 سال است که حرفه ای به فوتسال می پردازد. غفاری زیر نظر رضا قربی برنامه های زیادی با تیم بام داشته و امیدوار است که در مسابقات کشوری نماینده شایسته ای برای کاشمر باشد. الگوی وی در فوتسال محمد کشاورز است .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی