kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

                                                             

ورود نیروهای جوان و کارآمد به عرصه ورزش، افق روشنی را برای رسیدن به آنچه جامعه ورزشی ایران در درومایه خود دارد باز کرده است. جوانانی که در کنار داشتن دانش و برنامه، متعهد بوده و سرشار از انگیزه هستند. بی شک حضور مردانی چون حمید طیبی در راس مدیریت رشته های مختلف، می تواند به آینده درخشان آن کمک های ویژه ای بنماید. در ادامه گفتگوی اختصاصی وبلاگ کاشمر با حمید طیبی رئیس کمیته فوتسال استان خراسان رضوی را خواهیم خواند:

 

رشد کمی و کیفی فوتسال خراسان رضوی

فوتسال در شهرستان ها با سرعت در حال پیشرفت است . ما استعدادهای زیادی در شهرستان ها داریم و این در مسابقات فوتسال استان در سالی که گذشت کاملا مشهود بود . در سال 98 کمیته فوتسال استان با همکاری سایر کمیته ها در هیات فوتبال استان و هیات فوتبال شهرستان ها برای 147 تیم فعال از 22 شهرستان در استان خراسان در تمامی رده های سنی ودر 14 لیگ مختلف 656 بازی برگزار کرد . خوشبختانه سیاست مسئولین ارشد هیات فوتبال استان حمایت، توسعه و پیشرفت فوتسال و فوتبال شهرستان ها می باشد و همه جوره حامی بنده و همکارانم در این خصوص بودند .


 

باشگاه ها و مشکلات مالی و اقتصادی

بحث مشکلات مالی و اقتصادی که همیشه بوده و هست و در این خصوص من فکر می کنم مسئولین شهرستان ها باید از تیم ها و باشگاه بیشتر حمایت کنند به هر طریقی که ممکن است. بطور مثال ما در سالی که گذشت به ریاست و دبیر هیات فوتبال استان پیشنهاد دادیم به واسطه مشکلات اقتصادی ورودی مسابقات افزایش نداشته باشد و دوستان هم قبول کردند که جای تقدیر و تشکر داره امیدوارم که با ورود حامیان مالی شرایط روز به روز بهتر بشود.


 

باشگاه های بدون مجوز

ما در جلساتی که در سال پیش با مدیران  تیم ها و مسئولین هیات فوتبال شهرستان ها داشتیم چندین بار اعلام کردیم که در سال جدید تیم ها و باشگاه هایی حق شرکت در مسابقات را دارند که مورد تایید هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان باشند و حتما دارای مجوز کمیسیون ماده پنج باشند در غیر اینصورت علیرغم میل باطنی ما از حضور تیم ها در مسابقات جلوگیری می کنیم.


 

فوتسال کاشمر

پتانسیل شهرستان کاشمر در رشته فوتسال و هر چیزی که به این رشته مربوط می‌شود بسیار بالاست . 9 تیم در رده های مختلف پایه و بزرگسالان در فوتسال استان، بازیکنان، مربیان و مدیران خوب،  داوران خوب فوتسال و داور لیگ برتر فوتبال ساحلی، حضور پیشکسوتان این شهرستان بعنوان نمایندگان کمیته فوتسال استان در مسابقات و خیلی چیزهای دیگر نشان از پتانسیل بالای این شهرستان دارد.


 

مربیان فوتسال استان و کاشمر

ما در شهرستان ها مربیان خوبی داریم که واقعا و بدون هیچ چشم داشتی وخالصانه در حال کار کردن هستند و به نظر من کاشمر  مربیان توانمندی  دارد و نتایجی که در سال 98 برای فوتسال کاشمر رقم خورد بیانگر این موضوع هست ولی ما برای ارتقاء سطح فنی مربیان استان برگزاری کلاس های دانش افزائی را در دستور کار داریم خدا رو شکر یک کلاس برگزار کردیم که مدرس کلاس آقای ناظم الشریعه سرمربی محترم تیم ملی فوتسال بودند. ان شاءالله در سال جدید هم برگزاری این کلاس ها را ادامه میردهیم و اگر شرایط در شهرستان ها مهیا باشد چه بسا در شهرستان ها برگزار کنیم.


 

برنامه های کمیته فوتسال

برای کمیته فوتسال شهرستان ها خیلی برنامه داریم ان شاءالله در اولین فرصت برنامه ریزی کردیم که یک جلسه هم اندیشی برگزار کنیم و نقطه نظرات و پیشنهادات دوستان را بگیریم تا فوتسال استان را بتوانیم بهتر مدیریت کنیم و همچنین فوتسال و کمیته فوتسال را در تمامی شهرستان ها فعال کنیم.


 

سعید مسافر و فعالیت های کاشمر

قطعا حضور آقای سعید مسافر،  برای فوتسال کاشمر یک نعمت است. ایشان به عنوان مسئول کمیته فوتسال شهرستان کاشمر واقعا دارند زحمت می‌کشند و همه جوره از فوتسال دارند حمایت می‌کنند ان شاءالله که مسئولین  شهرستان قدر ایشان را بدانند. من به نوبه خودم از  ایشان کمال تشکر رو دارم و امیدوارم کما فی السابق در تمامی امور موفق باشند.


 

مدارس فوتسال

در خصوص مدارس فوتسال و فوتبال همکاران بنده در کمیته جوانان هیات فوتبال استان با جدیت و باقدرت  در حال پیگیری همه موارد هستند و برنامه ریزی های جامع و کاملی در خصوص مدارس فوتسال و فوتبال در سطح استان دارند و در صورت لزوم حتما جلساتی را در این خصوص برگزار می‌کنیم.


 

زیر ساخت ها و نیاز کاشمر به یک سالن مجهز

زیر ساخت ها و سالن های ورزشی،  یکی از اصلی ترین مباحث در ورزش تلقی می شود. متاسفانه ما این مشکل را در کل استان داریم و خاص شهرستان کاشمر نیست. من فکر می کنم اگر جلسه ای با محوریت ساخت یک سالن استاندارد برگزار بشود و مسئولین شهرستان، اعم از  جناب آقای شهردار، ریاست محترم اداره ورزش و جوانان، ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان،نماینده محترم مردم کاشمر در مجلس و سایر مسئولین همفکری  کمک کنند شهرستان کاشمر به این مهم دست خواهد یافت.


 

استعداد های شهرستان ها

در مورد استعدادها و بازیکنان مستعد در شهرستان ها هم برنامه ریزی های انجام شد در سال گذشته و قطعا در سال جدید هم به جد پیگیر هستیم تا بازیکنان برتر را شناسایی کنیم. ما سه دوره استعدادیابی از کل شهرستان ها برگزار کردیم یک دوره در شهرستان خلیل آباد و دو دوره در مشهد، و طی هماهنگی که با جناب آقای صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال زیر بیست سال داشتیم ایشان لطف کردند و قول دادن شخصا تشریف بیاورند مشهد و نفرات نهایی را خودشان از نزدیک ببینند.


 

حرف آخر

در پایان از تمام دوستان و عزیزانی که به طرق مختلف به رشد و توسعه ورزش مخصوصا فوتسال در استان خراسان رضوی کمک می‌کنند تشکر می کنم و امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی