kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

سالی که گذشت، پر بود از اتفاقات شیرین و تلخی که در حوالی فوتبال و فوتسال کاشمر، دیده و شنیده شد. تلاش ها، موفقیت ها و گاهی ناکامی ها برای نگاشتن تاریخ، کتاب قطور ورزش این دیاررا خواندنی تر کرده است. در ادامه ی معرفی بهترین های فوتبال کاشمر در سال 1398، قصد داریم بهترین بازیکن فوتبال و فوتسال را  «از نگاه و منظر هواداران( نظر سنجی)» معرفی کرده و به طورمختصربه آنان بپردازیم.


حسین فیض( برترین بازیکن فوتبال کاشمر)

حسین فیض عارفی متولد1377/2/12، تحصیلات خود را در رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد کاشمردنبال می کند. حسین فوتبالش را از تیم شهدای عارف آباد درپست مهاجم شروع کرد. و بعد ازحضورکوتاه دراین تیم به تیم سپاهان کاشمرپیوست. او با این تیم موفق به قهرمانی در لیگ برتر کاشمروصعود به زیرگروه استان شد.  فیض، فصل 97 را در تیم پیام دهیاری عارف آباد گذراند وموفق به کسب آقای گلی وهمچنین عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر کاشمر شد. فیض که با بازی های درخشان خود مورد توجه استقلال، نماینده کاشمر در لیگ برتر قرار گرفته بود، به صورت بازیکن کمکی برای نماینده  کاشمردر رده سنی جوانان به میدان رفت. او درفصل98 به صورت همزمان درتیم پیام دهیاری عارف آباد وبه عنوان بازیکن کمکی درتیم استقلال کاشمر درمسابقات سوپرلیگ استان  فعالیت داشت.


 حسین فیض درفصل گذشته موفق به کسب افتخارات زیادی گردید؛ از جمله: "کسب عنوان نایب قهرمانی مجدد با تیم پیام دهیاری عارف آباد درلیگ برترکاشمر وکسب عنوان سومی سوپرلیگ استان به همراه تیم استقلال کاشمر."  حسین که تعصب خاصی به کاشمر دارد نمایش خوبی را در خط حمله استقلال از خود به جا گذاشته تا جایی که همراه این تیم بهترین خط حمله استان خراسان را تشکیل داده و دروازه حریفان را گلباران می کرد. او در مورد سال 98 می گوید؛ درنهایت سال گذشته، سال ویژه ای به لحاظ  ورزشی برای من به جهت حضوردرمسابقات دانشجویی استان خراسان رضوی به همراه تیم دانشگاه آزاد بردسکن وکسب عنوان قهرمانی وصعود به مسابقات کشوری دزفول بود.


الگوی فوتبالی حسین، روبرت لواندوفسکی است و فیض علت آن را  ساده بازی کردن، فرصت طلب بودن وقدرت تمام کنندگی بالای این بازیکن ذکر می کند.  او درمورد آینده ورزشی اش می گوید؛  تمام تلاشم را می کنم که با وجود امکانات محدود شهرستان کاشمر وعدم وجود پشتوانه، به اهداف خودم که حضوردرتیم های بزرگتر است برسم.


حسین فیض از پیشکسوتان عزیزفوتبال کاشمر همچون؛ رضا صابری، احمدآریانپورو مربیانش؛ رضا انوری، اسماعیل ذوالفقاری، عمادشرافتی و رحمان ناصری که  به پیشرفتش کمک کرده اند تشکر کرده  و آرزو دارد که فوتبال کاشمر به شرایط ایده آل خود برسد.



احمد نظری ترشیزی ( برترین بازیکن فوتسال کاشمر)

احمد نظری بیست و هشتمین بهار زندگی خود را پشت سر گذاشت.  او در حال حاضر در مقطع دکتری تربیت بدنی با گرایش مدیریت ورزشی در دانشگاه فردوسی مشهد مشغول به تحصیل است.  احمد می گوید؛ به خاطر اینکه پدرم معلم ورزش بود، ازهمان خردسالی ورزش می کردم و رشته های مختلفی را هم تا سطح نیمه حرفه ای ادامه دادم و فوتسال یکی ازآن رشته ها بود. نظری تا قبل از قبولی در دانشگاه، فوتسال را بیشتر بخاطر تفریح بازی می کرد و عضو باشگاه خاصی نبود. احمد بیشتر به پینگ پنگ  می پرداخت و حتی موفق شد در یک دوره مقام سوم المپیاد دانش آموزی را در کشور بدست بیاورد.  او بعد از قبولی در دانشگاه با آقای سمیع زاده  که او را دوست و برادر خودش می داند، آشنا شد.  و به همین خاطر به تیم امید فوتسال سرخپوشان ترشیز پیوست. و در همان سال  با این تیم قهرمان رده امید فوتسال شد.


 احمد از بازیکنایی مثل مهدی بسیجد، کاظم خوشه چین، احسان دهقان به عنوان بهترین دوستان ورزشی خود در فوتسال یاد کرده و خاطره اولین مقام قهرمانی اش با تیم سرخپوشان را هرگز از یاد نبرده است.  نظری با همین بازیکنان جوان، تیم قدرتمند سرخپوشان را پایه گذاری کرده و موفق شدند مقام ها و افتخارات گوناگونی را کسب کنند.


سرخپوشان  در آن دوران،  قهرمان چند دوره متوالی  جام رمضان، مقام قهرمانی در جام ولایت و فجر و مقام های دوم و سوم مسابقات داخلی و استانی را بدست آورد. احمد با تیم فوتسال سرخپوشان تا دسته اول استان هم صعود کرد و بعد از کنارگیری آقای سمیع زاده که به دلیل مشکلات و اختلافات با هیات وقت رخ داده بود، نظری ترجیح داد مدتی به استراحت بپردازد. او بعد از یک سال به تیم ال جی پیوست و با این تیم در سوپر لیگ استان حضور داشت.


 

 از افتخارات احمد نظری می توان به کسب بهترین بازیکن جام رمضان، حضور در تیم منتخب جام رمضان در سه دوره متوالی، یک دوره آقای گلی در مسابقات جام فجرو کسب افتخاربازیکن اخلاق جام فجر، اشاره کرد.


 

الگوی ورزشکاری نظری، استیون جرارد بازیکن تیم لیورپول است. او دلیل آن را  تعصب و سبک بازی ساده و موثری جرارد عنوان می کند.  احمد در این مورد می گوید؛ به خاطر همین، در فوتسال سعی می کردم ساده ولی موثر بازی کنم و امیدوارم توانسته باشم این کاررا  انجام دهم.  او معتقد است؛ در فوتسال پست ثابتی برای بازیکن وجود ندارد و من در پست های چون؛ عقب گیر، پیستون و رأس بازی کردم و با توجه به شرایط بازی، مربی انتخاب می کرد که در چه پستی بازی کنم.


 

 احمد تاکید دارد، یکی از افتخارات من این است که با اکثر مربیان کاشمر کار کردم و از تجربیات آنها استفاده کردم. از آقای سمیع زاده که چندین سال در سرخپوشان بودم تا آقای کامل که اولین مربی من در تیم امید سرخپوشان بود. ونیز از آقای غفرانی که مربی بسیار با علم و دانشی هستند، چیز های زیادی آموخته ام . یک دوره کوتاه هم با آقای تقوی کار کردم که توانستم مطالب مفیدی از ایشان یاد بگیرم. ونیز یک دوره یک ساله  هم با آقای عرب که انسان بسیار فروتن و بزرگواری هستند کار کردم.


 

 احمد در مورد آینده خودش می گوید؛ به نظرم در عرصه فوتسال، بازی من دیگر پیشرفت خودش را داشته و باید برای افراد رده سنی برنامه ریزی درستی انجام بشود تا بتوانند از قابلیت های جوانان  کاشمر، به نحو احسن استفاده کنند.  در نهایت  از همه عزیزان تشکر می کنم که به بنده رای دادند. هرچند این رای گیری ها ملاک نیست و بازیکنانی همچون آقای سعید جعفری، علاالدین شاه مرادی و هاشم سجادیان بازیکنان بسیار خوبی هستند که امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی