kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

مسی بی ادب

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۰۴ ق.ظ

به گزارش وبلاگ کاشمر به نقل از ورزش سه: یرزی دودک که بین سال های 2007 تا 2011 عضو رئال مادرید بوده و ال کلاسیکوهای جنجالی آن مقطع را تجربه کرد، مدعی شد لیونل مسی و پپ گواردیولا در ظاهر افرادی آرام و مودب به نظر می رسند، اما رقبا را تحریک کرده و حرف های توهین آمیزی در مورد آنها به کار می برند.

 

یرزی دودک گفت: "لیونل مسی رفتاری زشت و تحریک آمیز دارد، البته این امر در مورد کل بازیکنان بارسلونا و پپ گواردیولا صدق می کند. آنها خیلی علاقمند به تحریک کردن تیم مقابل بودند. آنها این رفتار را تا سر حد ممکن انجام می دهند و این روند برای ژوزه مورینیو و کل تیم رئال مادرید بسیار مضر بود.

 

 

من خودم دیدم حرف های زشت و تندی که لیونل مسی به بازیکنانی مانند سرخیو راموس و په په می زد را از نزدیک شنیدم و شما نمی توانید تصور کنید این صحبت ها از سوی چنین بازیکنی که آرام و مودب به نظر می رسد زده شود.

 

کریستیانو رونالدو شاید به ظاهر متکبر به نظر برسد، اما در واقع انسانی قابل اعتماد محسوب می شود. او تقریبا شبیه رائول بوده و بازیکنی رقابت طلب است که می خواهد پیروز شود. آنها ترجیح می دهند تیم شان به جای برتری 0-5 با گلزنی دیگر بازیکنان، 1-2 با گل های آنها پیروز شود."

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۵
فوتبال کاشمر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی