kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

اوپامکانو در راه بایرین مونیخ

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۰۸ ب.ظ

به گزارش وبلاگ کاشمر به نقل از ورزش سه: نمایش های درخشان دایوت اوپامکانو، مدافع 21 ساله لایپزیش در فصل جاری او را تبدیل به یکی از پرهوادارارترین بازیکنان فوتبال اروپا در فصل نقل و انتقالات کرده و تیم های بزرگی چون رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی برای خرید او دست به کار شده اند. 

ما نشریات آلمانی امروز خبر از توافق شخصی دایوت اوپامکانو با بایرن مونیخ و احتمال بالای انتقال او به آلیانس آره نا در فصل تابستان پیش رو داده اند. این بازیکن جوان اگرچه از تیم های بزرگی پیشنهاد دارد، اما خواهان ادامه زندگی در آلمان است و به همین دلیل تصمیم گرفته با بایرن مونیخ توافق کند.

 

قرارداد دایوت اوپامکانو با باشگاه لایپزیش یک سال دیگر به پایان خواهد رسید و اگرچه بند آزادسازی 58 میلیون یورویی در قرارداد او وجود دارد، اما بایرن مونیخ امیدوار است با رقمی کمتر بتواند برای خرید او با لایپزیش توافق کند. احتمال قبول پیشنهادی پایین تر نیز از سوی لایپزیش منطقی خواهد بود، زیرا اگر آنها امسال دایوت اوپامکانو را به فروش نرسانند، در تابستان سال 2021 شاهد جدایی رایگان این بازیکن خواهند بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۷
فوتبال کاشمر

وبلاگ فوتبال کاشمر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی