kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

فوتسال کاشمر از دهه هفتاد تا کنون، جایگاه قابل احترامی در ورزش شهر به خود اختصاص داده و با توجه به موفقیت های فراوان تیم ملی فوتسال ایران در آسیا و جهان، نوجوانان و جوانان زیادی را به خود مجذوب کرده است. اگر مردان دهه های پنجاه و شصت را، نسل طلایی فوتبال بدانیم، باید این عنوان را در فوتسال به فوتسالیست های دهه هفتاد و هشتاد بدهیم. همین امر باعث شده است که در سال های اخیر شاهد رشد ونمو محسوسی در فوتسال کاشمر با حضور مربیان جوان باشیم.

 مرتضی قائمی

 

مرتضی قائمی از همان نوجوانان و جوانان دهه های مذکور بوده که به بلوغ فنی رسیده، و با گذراندن کلاس های مربیگری، نوید روزهای درخشانی را به جامعه فوتبال کاشمر داده است. توانایی های قائمی، او را در رده مربیان آینده دار قرار داده و اگر شرایط برای او فراهم گردد، بی شک مرتضی را در تیم های بزرگتری خواهیم دید. در حقیقت هنر هدایت نوجوانان همان چیزی است که نیاز جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر بوده، و این مقوله به وفور در قائمی دیده می شود.

 

مرتضی قائمی در سال 1368 دیده به جهان گشود. او تحصیلات خود را تا اخذ مدرک دیپلم ادامه داد. قائمی فوتبال را از سن 13سالگی در تیم شاهین شروع کرد. او در این تیم شاگرد مرادی، مربی این تیم بود. مرتضی سپس به تیم تشکیل شده توسط اصغر امید رفت و بعد ازکنارگیری امید از آن تیم، به پیشنهاد ایشان همراه با چند بازیکن دیگر به تیم پرسپولیس کاشمر پیوست. هدایت پرسپولیس در آن سال به عهده شاهرودی بود. قائمی پس چند سال عضویت در تیم قرمز پوش کاشمر، جذب فوتسال شد. او همچون فوتبال، در فوتسال نیز در پست دروازبان بازی می کرد.

مرتضی قائمی، فوتسال را با تیم منتظران شروع کرد. درواقع این تیم با همت و تلاش او، رضا غفرانی، امین جلالی، امید آرامیان و علی هاشم زاده پایه گذاری شد. قائمی بعد چند سال فعالیت، از این تیم جدا شد. اودر تیم هایی چون تالار آریا، سرخپوشان و آشپزخانه کبیری نیا که  به همت مردانی چون قدمگاهی، سمیعی زاده و کسنوی، تشکیل شدند، بازی های دلچسبی را ارایه داد و با بازیکنان نوجوان و جوان این تیم ها، تا نیمه نهایی جام رمضان سال های مختلف نیز صعود کرد. و مورد تحسین هواداران و تماشاگران قرار می گرفت.

قائمی از سال 1392 وارد عرصه مربیگری شد. اولین تیمی که هدایت آن را به عهده داشت ستاره شهربود. تیمی که  با مدیریت آقایان یکتاپرست و کاووسی پا در عرصه فوتبال گذاشته بود. مربی جوان کاشمر بعد از اتمام خدمت مقدس سربازی و بعد از تشکیل باشگاه سپاهان توسط علی یکتاپرست، جذب این تیم شد و به پرورش نوجوانان و نونهالان این تیم همت گمارد. قائمی در حال حاضر از مربیان تاثیر گذار این باشگاه است. و برنامه های نوینی را برای رشد و توسعه فوتبال دارد.

مرتضی قائمی می گوید؛ به مربیگری واقعا علاقه دارم. "مخصوصا مربیگری فوتبال" هرچند مربیگری فوتسال را هم در کارنامه خودم دارم. و یک سال در خدمت تیم خوب شاهین بودم. او در مورد موفقیت های خود اضافه می کند؛ خوشبختانه توانستیم درمسابقات زیرگروه در رده نونهالان به لیگ برتر استان صعود کنیم. و بازی های روان و تماشاگر پسندی را نیز ارایه بدهیم.

الگوی مرتضی دردوران بازی مانوئل نویر دروازبان بایرن مونیخ بوده، ودر مربیگری علاقمند است که به لحاظ فنی و شخصیت مانند فرگوسن باشد. آرزوی قائمی مربیگری در منچستر یونایتد می باشد.

                                               

افتخارات دوران مربیگری قائمی؛

صعود به لیگ برتر استان با تیم نونهالان سپاهان درسال 96

صعود به لیگ برتر استان با تیم نونهالان فوتسال شاهین سال 97

صعود به لیگ برتر استان با تیم زیر15سال سپاهان درسال98

مرتضی بیشترین دستاورد و افتخار خود را درپرورش و معرفی بازیکنان مستعد کاشمربه لیگ های بالاتر می داند. او در این مورد می گوید؛ به لطف خدا در یکی دوسال اخیر، این کاررا با کمک باشگاه سپاهان که مسئولین آن نشان داده اند؛ برای آنان پیشرفت بازیکن از قهرمانی مهمتراست، محقق کرده ایم. او بازیکنانی چون؛ مهرداد نظری، وحید فرزادفر،امید صادقی و مهدی حمیدی را با پیگیری های صحیح، به تیم های لیگ برتر کشور معرفی کرده است.  مرتضی آروز دارد؛ روزی برسد که ضابطه جای رابطه  را در ایران بگیرد.

                                           

 

عرفان کرد زاده

 

عرفان در یک کلام دروزبانی کامل است. فیزیک مناسب کرد زاده در کنار هوش او باعث شده است که دوران موفقی را پشت سر بگذارد. عرفان با کمی تلاش و مداومت در تمرینات، می تواند در بهترین تیم های ایران و حتی تیم ملی نیز فعالیت کند.

 

عرفان کردزاده  متولد ۱۳۷۴/۱۲/۲۰ با مدرک دیپلم تحصیلات خود را به پایان رساند. او فوتسال حرفه ای را از مسابقات مدارس کاشمر در سال ۸۸ آغاز کرد. عرفان  به دعوت جواد شاهرودی در تمرینات تیم کشوری کاشمر حضور یافت  و دومین سال  فعالیت حرفه ای خود را (سال ۸۹) به همراه تیم پرسپولیس کاشمر آغاز نمود. او با این تیم بعد از پشت سرگذاشتن مسابقات استانی، موفق به صعود به مسابقات کشوری تویسرکان (همدان) شد. عرفان بعد از آن  در تست تیم فولاد تهران شرکت کرده و حتی برای عضویت در آنجا انتخاب شد.  اما به گفته خودش به خاطر ترس از هزینه های مرسوم ادامه نداد. از مربیان کرد زاده می توان به جواد شاهرودی، مرتضی قائمی و مرتضی زاهدی و نیزدر سال های اخیر علی خزایی اشاره کرد. الگوی ورزشی او مصطفی نظری دروازبان ملی پوش ایران است. و به خاطر او شماره 12 را نیز برتن می کند.  کرد زاده در مورد آینده معتقد است؛ با  شرایط فوتسال کاشمر نمی شود برای آینده برنامه ای داشت.

                                                 

 افتخارات کردزاده: حضور بیش از 15 دوره در مسابقات استانی ( فوتبال و فوتسال)

حضور در مسابقات کشوری

کسب عنوان کم سن و سال ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال کاشمر ( 16 سالگی)

دعوت به تیم ملی  در سال ۸۹ همراه با محمد مسافر در مسابقات کشوری

قهرمانی جام رمضان جام ولایت با تیم الجی

 نایب قهرمانی با تیم شهدای حیدری.

کسب مقام سوم سوپر لیگ استان با تیم الجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی