kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

معین یعقوبیان بازیکن سابق تیم ال جی ، فوتسال خود را  از پرسپولیس آغاز کرد.  او از سال 1389 به مدت پنج سال دراین تیم فعالیت نمود. سپس به تیم الجی پیوست و بعد از آنکه مسئولین الجی از تیم داری منصرف شدند به تیمی که از بازیکنان رده سنی تشکیل شده بود و نام شاهین الجی داشت ملحق شد. و با این تیم به مسابقات استانی اعزام گردید. معین با تیم بازرگانی محمدی در مسابقات سوپر لیگ استان بازی کرده است.

یعقوبیان در مورد مربیان خود می گوید؛  اولین مربی ای  که مرا وارد فوتسال کاشمر کرد آقای حسن هاشم زاده بودند که دستبوس و قدردان ایشان هستم. بعد از ایشان آقای شاهرودی با من تماس گرفتند و مرا به تیم خود دعوت کردند. اما موفقیت خودم را مدیون آقای امیر بردبار می دانم و ایشان در 5 سالی که در پرسپولیس بودم چیزهای فراوانی به من یاد دادند. در واقع موفقیت حال حاضر خودم را مدیون آن موقع می دانم .

الگوی معین در ایران علی اصغر حسن زاده بازیکن تیم ملی فوتسال است. او این بازیکن تیم ملی را  خیلی دوست دارد و در واقع بازیکن مورد علاقه معین می باشد. یعقوبیان در بین بازیکنان جهان ریکاردینیو را الگوی خود قرار داده است. و بازی او را مثل بسیاری از بازیکنان فوتسال قبول دارد.

او در مورد آرزوی های خود می گوید؛ کسی که وارد عرصه فوتسال می شود مسلما آرزوهایی دارد و می خواهد که به  حدی از پیشرفت برسد که هم معروف شود و هم محبوب گردد. و مسلماً هیچ کس از عدم پیشرفت استقبال نمی کند. آرزوی من هم مثل تمام بازیکنان رسیدن به تیم ملی و بازی در  تیم‌های بزرگ اروپایی است.

معین یعقوبیان در مورد بازیکنان شهرستانی معتقد است؛ اوضاع بدین منوال است که بازیکنان شهرستانی  علیرغم این که بازی های خوبی دارند، به لحاظ نداشتن حامی قادر به پیشرفت و رفتن به تیم های بزرگ نیستند. و بسیاری از استعدادها به همین علت دیده  نمی شود.

راهکار معین در مورد پیشرفت بازیکنان شهرستان اینست که نمایندگان باشگاه های بزرگ ایران به شهرستانها بیایند و بازیکنان شهرستانی را ببینند چون همین دیده نشدن باعث می‌شود که نتوانند خودشان را در سطح بالاتری نشان بدهند و حقشان همواره خورده می شود.

معین درس را تا مقطع دیپلم ادامه داده و حدود چهار سال است که فارغ التحصیل شده است. او در حال حاضر مشغول کار می باشد و قصد دارد حرفه خود را ادامه بدهد.

 به نظر یعقوبیان  بازیکن برتر فوتبال ایران  علی دایی است . بازیکنی که محبوب معین بوده و در سطح جهان شناخته شده است. معین در فوتسال علی اصغر حسن زاده را بهترین بازیکن ایران می داند و در بین بازیکنان جهان ریکاردینیو را به عنوان بهترین بازیکن معرفی می کند.

 آرزوی معین بازی کردن در تیم ملی ایران است. او به تیم ملی اسپانیا علاقه دارد و بازی های این تیم  را دنبال می‌کند و می گوید؛ بازی های اسپانیا در فوتبال و فوتسال دلچسب می باشد.

 فوتسال برای معین هم عشق و هم تعهد بوده و برای آن احترام خاصی قائل است .

 

سعید مسافر: مرد بزرگ فوتسال کاشمر

 امیر عرب: بهترین دستیار و مربی تیم

  علی دایی: بهترین بازیکن فوتبال ایران

 پرسپولیس: تیم محبوب من

  استقلال: یک رقیب

حرف آخر:

  از تمام  مربیان خودم تشکر می کنم و آرزوی سلامت دارم  

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی