kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

تصمیمات وزارت ورزش و جوانان در خصوص مبارزه با کرونا

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۱۹ ب.ظ

آغاز فعالیت باشگاه های دارای رشته های انفرادی و کم خطر در ١٣٢ شهر سفید با رعایت پروتکل های بهداشتی از ١٦ اردیبهشت ماه سال جاری

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت : فعالیت باشگاه های ورزشی که دارای رشته انفرادی و غیر گروهی که ارتباط فردی زیادی ندارند در ١٣٢ شهر سفید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ١٦ اردیبهشت ماه آغاز می شود .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در نشست ستاد مبارزه با شیوع کرونا در ورزش با اشاره به مصوبه هجدهمین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور رییس جمهور تصریح کرد : این مصوبه به باشگاه های ورزشی که دارای رشته انفرادی و غیر گروهی هستند  که ارتباط فردی زیادی ندارند در ١٣٢ شهر سفید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اجازه فعالیت را  از ١٦ اردیبهشت ماه می دهد .

دکتر سلطانی فر ، رشته های دوچرخه سواری ، تنیس، تنیس روی میز، تیراندازی، تیراندازی با کمان،برخی رشته های دو ومیدانی، قایقرانی، وزنه برداری و بولینگ را از جمله رشته هایی اعلام کرد که فعالیت های آنها در شهرهای که وضعیت آنها در خصوص شیوع کرونا سفید اعلام شده ، مجاز عنوان کرد .

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تصمیم گیری پیرامون رقابت های ورزشی از جمله لیگ برتر فوتبال فعلا امکانپذیر نیست ، تصریح کرد : در خصوص فوتبال بصورت ویژه با دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مفصل صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که این امکان در حال حاضر وجود ندارد که زمان شروع لیگ برتر را اعلام کنیم و تصمیم گیری در این خصوص به زمان بین ٢٠ تا ٢٥ اردیبهشت ماه موکول می شود و هیچ مسئولی در شرایط کنونی با توجه به وضعیت غیر قابل پیش بینی ویروس کرونا ، نمی تواند زمان اغاز مسابقات را اعلام کند .

دکتر سلطانی فر در بخشی از سخنانش اظهار داشت : کشورها تصمیمات مختلفی درخصوص رقابت های فوتبال اتخاذ کردند ، برخی از کشورهای اروپایی کلا تعطیل کردند و برخی هم تمرینات را بصورت گروه های کوچک دو تا چهار نفره و شش نفره اغاز کردند و برخی کشورهای همسایه از جمله عمان و کویت که درگیر لیگ قهرمانان نیستند، مسابقات را به مرداد و شهریور موکول کردند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۵
فوتبال کاشمر

وبلاگ فوتبال کاشمر

نظرات  (۱)

خیلی عالی بود این مطلب
امید وارم بازم مطلب بزارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی