kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

یک فوتبال یک سوال ( قسمت دوم)

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴ ب.ظ

ذهن اهالی فوتبال کاشمر همچنان مشغول است. حرف و حدیث ها نیز، فراوان شده و تکاپوها برای خدمت فزونی گرفته است. چهار گوشه ی شهر نیز مملو از شایعه و صحبت هایی است که در صحت و سقم آن شک و تردید وجود دارد. با هر کسی که سخن می گویی از ظن خود یار شده و ایده ای و نظری دارد.

سوال دوم : برنامه ریاست آینده فوتبال کاشمر چیست؟

برنامه ریزی، فرایند ساماندهی است. داشتن برنامه ریزی به منزله هدفمند بودن در زندگی شخصی، تحصیلی و حرفه ای است. در فرایند برنامه ریزی تمام جزئیات نیل به هدف، تا رسیدن به آن در زمان مورد نظر، مشخص می شود. اگر هدفی مشخص داشته باشید می توانید برنامه ریزی های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را  در نظر بگیرید. اولویت بندی اهداف روزانه، عامل اصلی عبور از موانع پیش رو و رسیدن به خواسته هایی است که در ظاهر دست نیافتنی به نظر می رسند.

با این اوصاف باید دید؛ آیا گزینه ریاست هیات فوتبال کاشمر برنامه ای برای مدیریت آن دارد.؟ بی گمان موانعی در پیش رو خواهد بود. و پر واضح است که مطالبات بازیکنان، مربیان و باشگاه ها نیز مطرح می باشد. در این بین بدخواهی ها و سنگ اندازی هایی هم همواره بوده و خواهد بود. آیا از گزینه های ریاست هیات فوتبال کاشمر برنامه ای خواسته شده و آیا میزان توانایی وی در پرداختن به مقوله ای که هزار توی بسیار دارد سنجیده شده است. هدف اصلی پذیرفتن سکان داری رشته ای که ضریب موفقیتش می تواند نوسان زیادی داشته باشد، چیست؟ و انگیزه آمدن چه چیزی خواهد بود. برنامه اقتصادی و آموزشی اگر تعیین نشود، داستان گذشته تکرار خواهد شد. و آیا رییس احتمالی، بسته حمایتی و راهکار پیشرفت برای  فوتبال و فوتسال کاشمر در نظر گرفته است.؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی