kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

با طرح سه سوال نظرات چند تن از مربیان و پیشکسوتان فوتبال و فوتسال کاشمر را در مورد هیات فوتبال جویا شدیم. لازم به توضیح است که؛ نظرات بدون نام منتشر خواهد شد تا منجر به موضع گیری  و یا کدورت نشود.

 

نظر شما درمورد عملکرد هیات گذشته؟

مدیر ایده آل هیات چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

فرد پیشنهادی شما جهت ریاست هیات فوتبال کیست؟

 

نظر اول:

عملکرد هیئت گذشته به نظر این حقیر به دلایل مشروحه مطلوب نبوده و نتوانسته رضایت حداکثری اهالی فوتبال و فوتسال را جلب کند.

 

1. یکی از نقدهایی که همیشه بوده این است که چرا رییس هیئت فوتبال باید از قشر پیشکسوتان یا افراد کهنسال و بازنشسته و یا حتی جزو افراد مطرح و صاحب نام ( قدرت و ثروت ) باشد. در حالی که شاید با قرار گرفتن یک جوان با انگیزه و دارای تجربه و علاقه مند به این حوزه بتواند چندین برابر مطلوب تر و موفق تر عمل کند.

(  هرچند که شاید یکی از دلایل انتخاب، توجه به نفوذ و قدرت و ثروت فرد داشته باشد که البته خیلی از افراد حتی شاید با وجود داشتن همه ی این موارد،  هنر بکارگیری و استفاده از آن در جهت پیشبرد اهداف ورزشی را نداشته باشد) که این باز موجب خسران دو چندان می باشد.

 

2. متاسفانه در دوره های گذشته و فعلی ( که البته هیئت فوتبال دچار تغییرات زیاد و  زودهنگام بود ) به نظر می رسد دغدغه مند نبودن مدیران و نداشتن انگیزه کافی و همان رقابت های ناسالم و فردگرایی و ایجاد لابی و چند دستگی و تسویه حساب های شخصی، و ارجح بودن خود نسبت به دیگران بیشتر از خدمت رسانی خالصانه خودنمایی می کرد.

حتی کسانی که امروز در قامت منتقد و حق به جانب در گروههای مجازی ورزشی در صدد متهم کردن دیگران و اظهار فضل خود می باشند در دوره کوتاهی که خودشان سکاندار این مسئولیت بزرگ بودند ( چهار ماه جنجالی ) با رفتار و عملکردشان خون به دل خیلی از افراد و تیم داران نمودند و با انواع رابطه و ضابطه سعی در سرکوب مخالفان و منتقدان خود نمودند.

 

۳: اهمیت ندادن و وقع ننهادن به تیم داران و باشگاه داران و همه کسانی که با وجود تمام مشکلات اقتصادی، باز هم دست از اهداف و آرمان های خود نکشیدند را می توان یکی از بزرگترین ایرادات هیات های گذشته بشمار آورد.

همیشه تیم های ورزشی چه در رده های پایه و چه بزرگسال گلایه مند این قضیه بوده اند که چرا بزرگواران حتی یکبار از نزدیک شاهد زحمات و گوش دادن به درد دلهایشان نیستند و چرا زحمت سرکشی از فعالیت های مجموعه های ورزشی که جزئی از وظایفشان به عنوان مسئول است به خودشان نداده و آنها را دلگرم به ادامه راه نکردند و چه بسا با رفتارهای خود فقط دلسردی و یاس را به دیگران منتقل کردند.

 

۴: اتخاد بعضی از تصمیمات نادرست و بعضا غیر کارشناسانه و بدون شور و مشورت با دیگر اشخاص اهل فن و اصرار به اعمال نظرات شخصی در تصویب قوانین چه در فوتبال و چه در فوتسال، و نداشتن برنامه ریزی و آینده نگری جهت پیشبرد اهداف ورزشی در کوتاه مدت و بلند مدت را می توان از دیگر عوامل عدم موفقیت و رضایت مندی در این حوزه را نام برد. و اما در خصوص مدیر ایده آل که همه می دانند اولین چیزی که یک مدیر باید داشته باشد عشق است و علاقه ی وافر به ورزش مخصوصاً فوتبال و فوتسال  و این اولین آیتم برای کسی می باشد که قرار است سکان هدایت این مجموعه عظیم را برعهده بگیرد.  برخی دیگر از خصوصیات مدیر ایده آل بطور خلاصه به شرح ذیل است:

توانمند و با انگیزه

صبور و با اراده

با دانش و با تجربه

امین و درستکار

خوش اخلاق و گشاده رو

مهربان و دلسوز

و کلی صفات عالی لازم برای هر مدیر ایده آل

( لازم به ذکر است که انتظار به داشتن تمامی این صفات از هر فردی تقریبا همان آمال و آرزوست لذا چون گفته شد مدیر ایده آل پس باید او را به عنوان آرزو طلب کرد )

و اما شخص پیشنهادی برای تصدی ریاست فوتبال : با نهایت احترام به تمامی دوستان و دلسوزان و پیشکسوتان؛

جناب آقای محمد نجفی

جناب آقای حامد عرب

جناب آقای مجید حسابی

 

نظر دوم:

هیات فوتبال کاشمر با توجّه به اینکه جوانان بسیار فعال در زمینه فوتبال و فوتسال دارد بسیار عملکرد ضعیفی داشته و  کاش بشود که مسئولین روزی بفهمند که همیشه کسانی نیستند که از جیب خودشان برای بچه ها خرج کنند و این عملکرد ضعیف را کنار بگذارند و احساس می شود که فقط هیات های ورزشی را برای داشتن یک منصب می خواهند. مدیر ایده آل باید کسی باشد که از جنس همین بچه ها باشد و بتواند بهترین ارتباط را با بازیکنان و مربیان و سرپرستان تیم های مختلف داشته باشد. و اینکه بنده فرد خاصی مد نظرم نیست ولی حاضرم با تمام وجود به شخص مسئول کمک کنم و اگر که حتی خودم باشم از تمام پتانسیل شهرستان و استان برای پیشرفت ورزش یاری می گیرم.

نظر سوم:

با سلام خدمت اهالی فوتبال و فوتسال کاشمر

در مورد سوال اول باید بگویم که هر هیاتی ضعف ها و قوت هایی دارد که این هیات هم ازین قاعده مستثنا نیست و من نظراتم بیشتر به فوتسال معطوف است. از نظر مالی این هیات تا قبل آمدن آقای مسافر به کمیته فوتسال  در مورد برگزاری مسابقاتش بسیارضعیف بود اما در خصوص تعامل با تیمها می شود گفت در موضوعات مختلف قابل قبول عمل کرده است. اما بعد از ورود آقای مسافر به کمیته فوتسال روند برگزاری مسابقات بهتر شد و به لحاظ مالی هم روند خوبی را برای تیمها ایجاد کرد. اما درکل انتظارات ازاین کمیته و هیات با این حجم استعداد در سطح شهر بالاست و به اذعان بسیاری این رویه که فوتسال فدای فوتبال بشود که در این هیات خیلی پیش آمده رویه غلطی است. مدیر ایده آل باید توانایی تجمیع و مدیریت نیروهای بالقوه ، ساماندهی مسابقات و تعامل با سایر نهادها و ارگان ها جهت سرمایه گذاری در این هیات "چه فوتبال و چه فوتسال" را داشته باشد و بتواند برای این رشته آورده داشته باشد. نه اینکه جیبش را ازین رشته پر کند و یا از اعتبار این هیات که گل سرسبد هیات های ورزشی شهرستان است برای بالا بردن خودش استفاده کند. هر فردی که بتواند این اقدامات را در عمل انجام بدهد می تواند مدیر ایده آلی باشد. و مورد حمایت قرار می گیرد. کما اینکه در این مدت که اقای مسافر به مدیریت فوتسال آمدند اکثر تیمها از عملکرد ایشان راضی هستند و ایشان نمره قبولی می گیرند. فقط امید است این جایگاه سرنوشت ساز قربانی معاملات و مطامع جایگاهی بعضی افراد جهت حفظ جایگاه خودشان نشود و شخصی اصلح و مناسب برای این سمت معرفی بشود.

نظر چهارم:

سلام وقت بخیر

هیات گذشته همه تلاش خودش را گذاشته بود برای برگزاری مسابقات فوتبال وسروسامان دادن به تیم‌های فوتبال. "زنده کردن دوباره بعضی تیم‌ها که قبلا تیم داشتند." درزمینه فوتسال درست است که نماینده زیادی درمسابقات استانی داریم و تیم‌های پایه خوبی وجود دارند و فعالیت می کنند ولی درعمل حمایتی از آنان نشد و اگر زحمات سعید مسافرنبود شاید فوتسال هم نابود می شد. به نظرمن رئیس هیئت فوتبال بعدی ما باید یک فرد با وجهه اجتماعی بالاومدیری بشدت اقتصادی باشد. چه تیم‌ها وچه خودهیات فوتبال وکلی تربگویم ورزش درگیرمسایل مالی است. رئیس بعدی می‌بایست حتما مدیری اقتصادی باشد. درکناراین رییس یک دبیربشدت فعال و ورزشی وفوتبالی لازم است تاکمبودهای یکدیگر را پوشش بدهند. امیدوارم رئیس بعدی خودش نظارت دقیقی روی عملکردهیات داشته باشد. متاسفانه روسای هیات فوتبال خودشان  رادرگیر نمی کردند وفقط دبیرهمه کاره بوده است. امیدوارم هرکسی که انتخاب می شود به خوبی بتواند ازهمه پتانسیل فوتبالی‌ها کاشمر استفاده کند. کوچکترین کارپرسیدن نظرات است. افرادی مثل آقایان اصغر امید، مجیدحسابی، جواد شاهرودی، حسین روحانی وخیلی افراد دیگرصاحب نظر هستند. برگردان افرادی که قبلا درورزش بودن مثل سیدعلی قدمگاهی، هادی رحمانی و فضل الله سمیع زاده باید مد نظر باشد. فردی را پیشنهاد نمی دهم چون خیلی وقت است  درمورد فوتبال وفوتسال صحبت نمی کنم . درپایان از آقایان هادی پارسا، احمدآریانپور وسعید مسافر وبقیه دوستان بابت همه زحماتی که کشیدن تشکر کنم چون دراین برهه اززمان کمترکسی پیدا می شود که برای ورزش وقت بگذارد.

نظر پنجم:

عملکرد گذشته خیلی ضعیف بوده است. فردی دلسوز و با اراده و پشتکار قوی نسبت به جامعه امروزی که در جبهه فرهنگی هم فعالیت داشته باشد را لازم داریم. و سعید مسافر را پیشنهاد می دهم.

 

نظر ششم

اولا باید تشکر کنم از جناب پارسا و آقای آریانپورکه برای فوتبال شهرستان زحمت کشیدند

انشأالله در هر جا هستن سالم و تندرست باشند. و اما مدیرایده آل؛ اول باید عاشق فوتبال باشد. دوم باید عادل باشد همه را  به یک چشم نگاه کند. سوم باید ورزشکار باشد تا درد دل ورزشکاران را بداند . چهارم باید توانا باشد تا بتواند اسپانسر یا هر چیزی که برای رشد فوتبال یا فوتسال شهرستان خوب باشد را اجرا کند. پنجم کار راه انداز باشد برای تیمهای استانی و سخت گیر نباشد تا تعداد تیم ها بیشتر بشوند. و در آخر باید در هیات استان برای خود جایگاهی داشته باشد که مشکلات تیم هایی که در استان فعالیت دارند را حل کند. چند مورد را پیشنهاد می دهم؛ مثل، سعید مسافر و احمد محمدیان. اینها کسانی هستند که به نظر بنده که عضو کوچیک فوتسال این شهر هستم، مورد تایید می باشند.

نظر هفتم

سلام ضمن قبولی طاعات عبادات

هیات قبلی فقط می خواستند مسابقات را برگزار کنند. بدون داشتن برنامه ی مناسب و از همه مهمتر عدم نظارت مناسب و مستقیم بر مسابقات عیب اصلی آنان بود. البته کمیته فوتسال بهتر عمل کرد. بنظر من ریاست هیات فوتبال علاوه بر داشتن علاقه و دلسوزی برای ورزش مظلوم فوتبال، بایستی توانایی جذب منابع مالی و اسپانسر به فوتبال را داشته باشد. البته من با شاهکار جدید اداره ورزش و جوانان مبنی بر  مزایده گذاشتن استادیوم آزادی فکر کنم برگزاری مسابقات فوتبال برای هیات فوتبال مشکلات عدیده ای را بوجود بیاورد. و عملا هزینه و حق الشرکت تیمها را حداقل سه برابر خواهند کرد . "و عملا یعنی نابودی فوتبال شهرستان کاشمر." بنظر من افرادی که می خواهند در راس فوتبال باشند ابتدا باید مقبولیت بالایی در بین ورزشکاران داشته باشند. و صداقت و سلامت در گفتار وکردارشان مشهود باشد.

 

نظر هشتم

 باسلام

درموردعملکرد هیات گذشته باید عرض کنم علیرغم  شناخـتی که از دومرد ورزش دوسـت کاشمر یعنی  آقایان پارسا وآریانپور دارم وانتظار می رفت کـه ورزش کاشمر را دراستان بتوانند به جایگاه اصلــی خود برسانند ولی باتوجه به مشکلاتی که متاسفانه ورزش کاشمر در استان با آن مواجه شد شاید عملکردی نسبت به سالهای گذشته ضعیف تـری داشتـند. مدیر ومسئول هیات فوتبال باید در بین مردم وسرمایه دارانی که در شهر داریم از روابط عمومی بالایی برخوردار باشد وبتواند اولا برای هیات وفوتبال وبعد برای تیمهای استانی اعم از فوتبال وفوتسال اسپانسرهای خوبی پیدا کند تا مربیان این تیم ها بتوانند بهتر وبا پشتوانه خوبی که دارند نتایج بهتری در استان کسب کنند. وکسی برای رئیس هیات فوتبال مناسب است که در استان نفوذ داشته باشد وبه این راحتی و مثل آب خوردن نگذارد حق تیمهای فـوتبال وفوتسال کاشمر در استان خورده شود واز جنس فوتبال باشد. البـته تمام کسانی که تا کنون به عنوان رئیس یا دبیر هیات فوتبال خدمت کرده اند انصافا در حد توان خود کارکرده اند واز جان مایه گذاشته اند وبنده حقیرکوچکتر از آنم که بخواهم از بین این همه پیشکسوت واساتید یک نفر را پیشنهاد کنم ولی اگر در حد یک نظر باشد با توجه به مشکـلات ورزشی شهر ومشکلاتی که تیمهای ما با استان دارند، بنده در این شرایط آقای کرمانیان را بهترین گزینه می دانم چون با احترام بـه همه عزیزان هم از لحاظ ورزشی کارنامه بهتری دارند وهم روابط عمومی بالاتری با سرمایه داران کاشمر ومسئولان ورزشی استان دارند

نظر نهم:

اگر بخواهم در یک کلمه از رضایت خود از هیات بگویم باید بگویم نه!  چون هیات نبود، خانه شخصی بعضی از آقایان بود. مدیر ایده آل هیات باید کسی باشد که رابطه خوبی با مدیران هیات استان داشته باشد. و بین هیچ تیمی فرق نگذارد مثل هیات قبلی باید به پیشرفت فوتبال کاشمر فکر کند نه به جیب شخصی خودشان.  به قول گفته آقایان ۲۰ میلیون پول گرفتن از نماینده وقت کجا خرج شده این  پول.؟!! بعضی از تیم های استانی پول چمن دادند و حتی خط کشی چمن را خودشان انجام دادند این پول چیشده؟؟؟؟ من به دو گزینه فکر می کنم, داوود دانشدوست به خاطر رابطه خوبش با استان و تیم دارهای کاشمر و دیگری سعید مسافربه خاطر فکر اقتصادی و رابطه و تعامل با تیم های کاشمر. یکی باید بیاید که به فوتبال کاشمر کمک کند به فکر جوانان باشد نه به فکر صندلی و قدرت.

نظر دهم:

با سلام

درباره عملکردهئیت فوتبال باید گفت؛ هیات ضعف ها وقوت هایی داشت.  مثلا مسابقات فوتبال زیرنوربرگزارکرد .ولی سال بعد دیگرخبری نشد‌. جواب سوال دوم.من بارها با روسای هیات فوتبال صحبت کردم، که چرا به دنبال جذب اسپانسرنیستید. همگی می گفتند اگرما ازکسی درخواستی داشته باشیم طرف مقابل درمقابل ازما درخواست می کرد تا درسمتی که هستیم برایش اقدامی انجام دهیم. ویکی دیگرازمشکلات اینست که روسای هیات سمت های کلیدی درشهرستان داشتند. وقت کمتری داشتند تا به مشکلات هیات فوتبال وفوتسال رسیدگی کنند. به نظرم وبا تمام احترامی که برای همه بزرگواران قائل هستم به نظرم یک شخصی که دغدغه کمتری داشته باشد ووقت کافی برای رسیدگی داشته باشد مثل  حسین بادامکی  درمشهد، لازم داریم. روسای قبلی دارای مشغله کاری زیادی دراداره خوددبودند. دادگستری، بانک ملی و دارایی، وهمین باعث شده بود تمام اموربرعهده دبیرهیات باشد وکمترفرصت حضوردرهیات فوتبال را داشتند. شخصی که خودش کمک مالی انجام دهد، بتواند اسپانسرجذب کند وازتیم خاصی حمایت نکند مورد نظر است. مدیرایده ال باید ازبدنه ورزش باشد. رابطه مناسب بامسئولان استان وشهرستان داشته باشد. بازنشسته ویا کاسب بازارباشد و بتواند منابع مالی جذب نماید. تیم دارنباشد. وفوتبال وفوتسال برایش فرق نداشته باشد. وجلسه ماهانه باحضورمربیان برگذارکند. من اقایان: حسین کرمانیان و سعیدمسافر را پیشنهاد می کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی