kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

سعید مسافر رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمر شد

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۱۸ ب.ظ

احسان اصولی رییس هیات فوتبال خراسان رضوی طی حکمی، سعید مسافر را به عنوان ریاست هیات فوتبال کاشمر منصوب کرد. مسافر بعد از صدور این حکم گفت؛ با توکل به خدا و استعانت از درگاه  او و همچنین همیاری و کمک جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر برنامه های  کوتاه مدت و بلند مدتی را برای فوتبال و فوتسال کاشمر خواهیم داشت. و دست همه را در این راه به گرمی می فشاریم. لازم به توضیح است مسافر در ابتدای سال 98 گزینه اصلی  تصدی هیات فوتبال کاشمر بود و خدمات شایانی را در کمیته فوتسال ارایه داده است. او که به لحاظ تفکرات اقتصادی ، ایده های فوق العاده ای برای راهبردی کردن وضعیت اقتصادی فوتبال و فوتسال کاشمر دارد به لحاظ فعالیت در حوزه فوتسال و حضور مداوم در مسابقات استانی و ارتباط ویژه ای که با مدیران ارشد استان دارد، خواهد توانست معضلات عدیده فوتبال و فوتسال کاشمر را به یاری اهالی این ورزش حل نماید.

            

وبلاگ فوتبال کاشمر انتصاب شایسته این جوان پر انرژی را به جامعه فوتبال و فوستال کاشمر تبریک عرض کرده و آرزوی موفقیت دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی