kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

در حاشیه آماده سازی ساختمان هیات فوتبال کاشمر، معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی به اتفاق مهندس علوی ضمن بازدید از مراحل آماده سازی، نشست صمیمانه ای با رئیس و دبیر هیات برگزار کرد.

در این نشست که مهندس شایگان نیز حضور داشت، صفایی در مورد کاربردی کردن برنامه های هیات فوتبال توصیه های نمود. وی تایید کرد؛ باید کار را جدی گرفته و با تدوین برنامه ها و استفاده از حداقل ها، گام اول را محکم بردارید. صفایی با وصف اینکه فوتبال کاشمر غنی بوده و باید از پتانسیل آن برای شناخت ظرفیت شهر استفاده شود افزود؛ به عنوان مثال نیشابور در رشته شنا سرمایه گذاری مناسبی انجام داده و توانسته است ضمن افتخار آفرینی، توجه ورزش کشور را به خود معطوف کند و از آن در جهت گسترش ورزش منطقه استفاده نماید. معان مدیر کل ورزش استان در پایان ضمن حمایت از سعید مسافر، از انتخاب احمد محمدیان  به عنوان دبیر هیات، ابراز خرسندی کرد و توصیه کرد با انتخاب افراد خوشنام و متخصص، زیرساخت ها ومقدمات پیشرفت را فراهم سازید. او همچنین گفت؛ ما به جوانان اعتماد داریم و از آنان حمایت ویژه ای خواهیم داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی