kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

مدیریت صحیح منابع انسانی می تواند باعث کاهش هدررفت تمامی منابع گردد. بیشتر سازمانها در زمینه منابع انسانی با مشکلاتی روبرو هستند که از مهمترین آنها می توان عدم توجه مدیر به قابلیت های بالقوه را نام برد. به همین علت است که مدیریت شناسایی استعداد های برتر مورد توجه قرار گرفته است. با این تعریف که فرد مستعد ورزشی فردی است که سطوح مورد نیاز جسمی و پیکری، فیزیولوژیکی و حتی روانی عملکرد ورزشی را دارا می باشد.  و همچنین فرد مستعد ورزشی فردی است که نسبت به سایر افراد گروه سنی خود از قابلیت های ورزشی بالاتر از حد متوسط برخوردار است. اهمیت شناسایی و پرورش ورزشکاران نخبه و با استعداد را امری بسیار مهم، ضروری و اساسی کرده است.

 در ورزش فوتبال این موضوع با تصویب قانون بوسمن در سال 1995 میلادی نمود بیشتری پیدا کرد و باشگاه ها جهت فائق آمدن بر هزینه های ناشی از دست مزدهای نجومی بازیکنان، در زمینه شناسایی و پرورش بازیکنان جوان به عنوان یک روش موثر اقتصادی سرمایه گذاری کردند.

با این رویکرد و با توجه به اینکه مقوله شناسایی و پرورش استعداد های برتر در فوتبال کاشمر یا وجود نداشته و یا ناقص و غیر حرفه ای انجام شده است. هیات فوتبال این مقوله را جدی گرفته و مقدمات آن را فراهم نموده است.

سعید مسافر رییس هیات فوتبال کاشمر طی حکمی مهدی زمان زاده را به عنوان مسئول کمیته استعداد یابی هیات فوتبال کاشمر منصوب کرد. زمان زاده بازیکن اسبق ابومسلم، سیاه جامگان، پدیده و فجر سپاسی  بوده و تجربه بالایی در امر استعداد یابی داشته و در این حوزه به فعالیت مشغول است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی