kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

اعضای هیات فوتبال کاشمر صبح روز دوشنبه 1399/4/9 با امام جمعه و دادستان شهرستان  دیدار نموده و ضمن بزرگداشت هفته قوه قضاییه در خصوص مسایل مختلف و مشکلات این ورزش در حوزه کاشمر گفتگو نمودند.

 حجه السلام و المسلمین  طباطبایی از حضور نیروهای جوان در هیات فوتبال استقبال کرده و ابراز امیدواری کرد؛ با حضورجوانان متعهد و ولایت مدار، فوتبال کاشمر در سال جاری موفق تر از گذشته عمل کند.

 طالعی دادستان کاشمر نیز با بیان این مطلب که ورزش از عوامل بازدارنده جرم در جامعه است توصیه نمود؛  از بزرگان فوتبال کاشمر در پیشبرد اهداف خود بهره برده و با تعامل با صاحبان حرف و کارخانه ها مشکلات اقتصادی فوتبال منطقه را مرتفع سازید .

 اعضای هیات فوتبال ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضاییه از داستان شهرستان، در راستای موفقیت فوتبال کاشمر که از پیشینه قوی برخودار بوده و استعداد های بی نظیری دارد، طلب یاری نموده تا بتوانند در ادامه راه با برداشتن مشکلات و کنترل حواشی، گام موثری در ورزش اول شهر بردارند. 

         

         

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی