kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

اولین کارگاه آموزشی داوران جوان کاشمر صبح و بعدازظهر جمعه 1399/4/13 در سالن اجتماعات آبفا و استادیوم آزادی برگزار شد. دراین کارگاه آموزشی که در راستای شناسایی استعداد های برتر داوری در بخش آقایان و بانوان پیشبینی شده بود، نکات و آموزش های لازم به کارآموزان منتقل گردید. در بخش عملی این کلاس که در چمن آزادی برگزار شد داوران جوان با تکنیک های لازم در خصوص داوری آشنا شدند.

                       

حسین آرمان طاهری رییس کمیته داوران ضمن تبریک ولادت حضرت امام رضا ع در خصوص این کلاس گفت: موفق شدیم برای اولین بار علاقمندان به داوری را شناسایی کرده و آموزش های اولیه را به آنان بدهیم و در آینده برنامه های ویژه ی در این مورد خواهیم داشت. وی افزود؛ از کلیه دوستانی که ما را دربرگزاری اولین کارگاه آموزشی و استعدادیابی کمک کردند، مخصوصا آقای مسافر رئیس هیات فوتبال، آقای رضوانی نایب رئیس و آقای محمدیان دبیر هیات فوتبال  وپیشکسوتان عزیز آقایان دانشدوست ،محمدی، طالبی، رحمانی، کمیلی و آقایان رفیق، سلیمانی، خالقزاده ، زارعی و طاعتی و کلیه شرکت کنندگان تقدیر و تشکر می نماییم.

                      

                     

                     

                     

 

                    

                   

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی