kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

عاشق آن نیست که عشق تکه کلامش باشد
عاشق آن است که وفاداری مرامش باشد

عاشق آن نیست که هرلحظه زند لاف محبت

مرد آنست که لب بندد و بازو بگشاید

رفته بودم سر حوض، تا ببینم شاید عکس تنهایی خود را در آب، آب درحوض نبود، ماهیان می گفتند: هیچ تقصیر درختان نیست، ظهردم کرده تابستان بود، پسرروشن آب, لب پاشویه نشست، و عقاب خورشید, آمد او را به هوا برد که برد.

هنوز برای بعضی ها باور خوب بودن و توانستن سخت است. هنوز رهایی از تحجر و رسیدن به محبت ها، در افکار عده ای دور از تصور است. باید حصار را شکست و دل را به دریا زد. باید از منیت ها گذشت و به سربلندی ها اندیشید.

در حالی که پیشکسوتان فوتبال به یاد دوران گذشته در چمن آزادی پا به توپ شده بودند، آن بالا، آنجا که  فوران کلام و شریان محبت بود جلسه ای برقرار بود.

به همت کمیته داوران هیات فوتبال کاشمر و تلاش بی نظیر احمد طالبی، داوران پیشکسوت فوتبال کاشمر، مهمان جلسه ای بودند که مزین به قدم های پر برکت و نفس های پر از انرژی محمد دانش و حسین کرد شده بود. محمد دانش که لب به سخن می گشاید، آدمی غور می کند در خاطراتی که فوتبال کاشمر را رقم زده است. او از کلاس مربیگری گفت، جایی که با غیاثی، نماینده مربیان استان خراسان بزرگ در کشور بودند. دانش که با ترس بیگانه است؛ توصیه کرد که باید با سختی ها جنگید و روایت کرد که با برادرش حسین دانش یک تنه به قلب نامرادی ها زده و تنها امیدش حضرت حق بوده است. دانش از فوتبال کاشمر گله مند است. او هرگز نمی پسندد که شیرازه فوتبال شهر را غیربومی ها تشکیل بدهند و او با بیش از نیم قرن تجربه برای اعتبار دوباره فوتبال شهر، دوباره و یا نه چندین باره وارد گود عاشقی شده است.

بعید است پای صحبت حسین کرد بنشینی و لذت نبری. ورزش کاشمر و در راس آن فوتبال شهر به وجودش خواهد بالید. مردی که استاد تکرار نشدنی ورزش ترشیز بوده و قلبی به بزرگی اقیانوس دارد. کرد در چند محور سخن گفت، ابتدا از حرکتی صحب کرده که در آینده ورزش شهر را از رکود بیرون خواهد آورد. او از دورانی گفت که فوتبال کاشمر بدست بزرگانی چون دانش و با پرورش نسل طلایی تمامی ادوار فوتبال کاشمر، در استان و کشور نامی و نشانی برای خود پیدا کرده ودر حقیقت قصه همان دوران است که وزن و اعتبار ورزش شهر را در طول تاریخ شهر رقم زده است.

جلسه هماهنگی داوران پیشکسوت فوتبال کاشمر علیرغم دعوت از تمامی پیشکسوتان این عرصه عصر دوشنبه با تعدادی از مدعوین و اعضای هیات فوتبال وهمچنین اساتید گرانقدر؛ دانش و کرد برگزار شد . احمد طالبی در این مورد گفت، ما از همه بزرگواران دعوت کردیم که در جلسه باشند تا بتوانیم با هم اندیشی و همفکری مسابقات پیش رو را به بهترین وضع برگزار کنیم. اما بعضی دوستان حضور نداشتند و باید از دوستانی که وقت گذاشتند و آمدن تشکر کنم. حضور این عزیزان در مسابقات به عنوان ناظر به مسابقات اعتبار بخشیده و از طرفی برای داوران جوان باعث دلگرمی خواهد بود.

سعید مسافر نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت؛ آمدیم تا گام درست و صحیحی با راهنمایی های بزرگان فوتبال شهر برداریم . برای فوتبال شهر عیب خواهد بود که نمایندگان ما در هر مقوله ای همچون داوری و دیگر مسایل در اقلیت باشند. ما در فوتسال تجربه خوبی را کسب کردیم و قصد داریم در فوتبال نیز به اهداف خود که اعتلای دوباره آن است برسیم و از همه پیشکسوتان تقاضا داریم که ما را در این راه کمک نمایند.

در انتهای این نشست محمد دانش و حسین کرد در جمع پیشکسوتان فوتبال حاضر و با آنان به گفتگو پرداخته و خاطرات گذشته را زنده کردند.

اسامی پیشکسوتان داوری دعوت شده به جلسه هم اندیشی:

اساتیدمحترم: آقایان: کرمانیان، شیدایی، خوشنیت، نخعی، خوارزمی،  ناظمی، جناب قادری،  عابدیان، رجب زاده،  طهماسبی،  حسابی،  مازنی،  شبانی،   آرمان طاهری،  محمدی،  دانش دوست،  ایزدی،  رحمانی،  جعفریان، محمدنیا، جناب کمیلی،  طاهری، طالبی،  دهقان،  بهرامی،  ملانژاد

                             

                             

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی