kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

إِنَّ هَٰذِهِ أُمَّتُکُمْ أُمَّةً وَاحِدَةً وَأَنَا رَبُّکُمْ فَاعْبُدُونِ این است امت شما که امتى یگانه است، و منم پروردگار شما، پس مرا بپرستید." 

سالیان درازی است که پیچ و خم مشکلات روزمره اجتماعی و اقتصادی حال ورزش شهرمان را مریض نموده و طبیب حاذقی نیز بر بالین آن نیامده است. علیرغم روایت های گوناگون و تاکید بزرگان دین " از صدر اسلام تا عصر حاضر،" رسیدن به مقصود نهایی و گام برداشتن در راهی که بتوان به ورزش و فرهنگ جامعه کمک کرد، مشکل و گاهی غیر ممکن شده است. اما اراده خداوند متعال بر امری تحقق یافته است که با حضور مردان و زنانی که گام در راه خدمت برداشته اند و آستین همت را بالا زده اند،  می شود رسیدن به اهداف بزرگ و تحول و پویایی ورزش شهر متصور شد.

در همین راستا و با همت دادستان معزز شهر جناب آقای دکترطالعی و تاکید امام جمعه محترم کاشمر حضرت حجت الاسلام طباطبایی و پیشکوستانی چون محمد دانش و حسین کرد، حرکتی بزرگ تحت عنوان مجمع خیرین ورزشیار با هدف شناسایی و هماهنگی خیرین و تدوین راهکار، جهت ایجاد ساختار های لازم، آغاز شده و طی جلساتی که اعضای منتخب این مجمع با بزرگان و مسئولین شهرستان برگزار کرده اند مقدامات کار فراهم گردیده است.

مجمع خیرین سه شنبه شب با نماینده جوان، ورزشکار و خوش فکر و پر انرژی ترشیز دیار ترشیز ملاقات کرده و به بحث و گفتگو پرداختند:

در این جلسه آقایان رضایی نماینده امام جمعه، خزایی ریاست شورای شهر، شهنازی، رئیس اداره ورزش و جوانان، حسین کرد رییس مجمع خیرین، دکتر شبانی نایب رئیس مجمع خیرین و خانم رئیس زاده نماینده بانوان شهر حضور داشتند و نظرات و پیشنهادات خود را ارایه نمودند.

 

 در ابتدا حجه الاسلام خزایی در مورد مجمع خیرین ورزشیار گفت؛ حرکت خوبی با حمایت مسئولین راه افتاده است. جمع حاضر همگی دغدغه ورزش دارند و به دنبال بهبود اوضاع هستند. وی با اشاره به پتانسیل های موجود ادامه داد؛ ضلع شرقی استادیوم آزادی پتانسلی خوبی برای تبدیل شدن به موقعیت اقتصادی دارد. و با توجه به موقعیت ورزش شهر،  احداث سالن چند هزار نفره مورد نیاز است. خزاعی همچنین گفت؛  آقای نیک بین جوان و پر انرژی هستند و برنامه های مناسبی برای پیشرفت شهر دارند. وی در مورد ورزش بانوان گفت؛ ورزش بانوان نیاز به حمایت داشته و در طول این سال ها غریب رها شده است. رئیس شورای شهر در پایان گفت؛ به هر تقدیر کمیته‌ای تشکیل شده است  و قصد دارد با تلاش و پشتکار، ورزش در کما رفته شهر را نجات بدهد.

حجه الاسلام و مسلمین رضایی نماینده امام جمعه شهر نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین ع توضیح داد؛  اگر ورزش شهر دینی تر بشود با توجه به ظرفیت بسیار بالایی که در ورزش داریم دستاورد های خوبی را می توانیم شاهد باشیم.  رضایی تاکید کرد؛ باید با کمک نماینده شهر، ورزش را  پویا کنیم. در مجمع خیرین همه آماده هستند تا با تقویت جسم و روح جامعه ی متعالی را رقم بزنند.

رئیس مجمع خیرین پس از آن به تشریح اهداف مجمع پرداخت؛ کرد گفت؛ مایه افتخار است که در خدمت جامعه ورزش کاشمرهستم. در گزارشی که  تهیه کرده ایم و تقدیم خواهیم نمود ریز اقدامات را به سمع و نظر نماینده عزیز شهر خواهیم رساند. کرد در ادامه افزود؛  ورزش کاشمردر سراشیبی قرار گرفته بود و نفسهای آخر خود را می زد و حاصل آن جز ضرر و خسران نبود، اما با آمدن آقای شهنازی که  برای کار کردن و خدمت کردن آمدهاند همگی امیدوار شدیم.  کرد همچنین گفت؛ بزرگانی چون آقایان طالعی، رضایی، خزایی و شبانی آمدهاند تا مخلصانه کار کنند. ورزش شهر اکسیژن و پول می خواهد. ما به همه مراجعه کردیم که بیایند و کمک کنند. رئیس مجمع خیرین همچنین گفت؛  دو قشر در ورزش وجود دارند؛ قشری که  با ورزش بیگانه بوده و آمدند و کسب درآمد کردند و یک قشرکه آمدند و قهرمان شدند و یاری رساندند. ما کسانی را داریم مثل امام جمعه محترم که هر واژه از کلامشان کتاب است.  کسانی هستند که علم و  قهرمانی دارند و می توانند مثمرثمر باشند. کرد در پایان افزود؛  آمده ایم که از شما بشنویم و یاد بگیریم و برپایه آن قدم برداریم. ما باید ورزش شهر را به اوج خودش برگردانیم.  

دکتر شبان نیز درادامه جلسه به نکاتی اشاره کرد؛ او گفت؛ آقای نیک بین پر انرژی هستند و این انرژی را به شهر منتقل کردهاند. متاسفانه شرایط ورزش کاشمر در سال های اخیر مناسب نبوده و مشکل اساسی بحث اقتصادی آن است. زیرساخت ها هم در جای خود مهم است. شبانی در مورد هیات های ورزشی گفت؛ ما حتی برای هیات های ورزشی نیز مکان مناسبی تهیه نکرده ایم  و این یک معضل است. دکتر شبانی در مورد مجمع خیرین توضیح داد،  آمدن آقای شهنازی باعث تشکیل مجمعی شده و این یک شروع خوب برای ورزش است. آینده ی خوبی را برای این مجموعه ترسیم کرد ه ایم و باید از منابع موجود کمک بگیریم. وی همچنین گفت؛ ما این موضوع را در دانشگاه  تجربه کردیم و خیرین را پای کار آورده ایم و لازم است از ارتباطات نماینده مجلس و دیگر بزرگان استفاده کنیم و برای ورزش کاشمر کارهای زیادی را انجام بدهیم.  ما در وزارت کسانی را داریم که اهل کاشمر هستند و بی شک کمک خواهند کرد.  

ریاست اداره ورزش و جوانان در مورد نیاز های ورزش کاشمرگفت؛ نیاز ورزش شهر در وهله اول احداث یک مجموعه بزرگ ورزشی است. و در این مورد کارهای مقدماتی را انجام داده ایم و یک همت جمعی را می طلبد تا استارت کار را بزنیم. مجتمعی که همه امکانات از جمله خوابگاه و غیره را داشته باشد و به همین خاطر به صد هکتار فضا نیاز داشته که بشود به مرور زمان آن را بسازیم و لازمه این کار اینست که پیگیری های لازم از وزرات خانه انجام شود.

خانم رئیس زاده، از فعالان ورزش بانوان و نایب رئیس بانوان هیات فوتبال کاشمر از مشکلات ورزش بانوان گفت؛ مشکلات ورزش بانوان بیشتر از آقایان است و حداقل ها هم در کاشمر برای خانم ها وجود ندارد.  مقدمات کار را هماهنگ کردیم و با مساعدت فرمانداری و اداره ورزش گام اول را برداشتیم و  برای تکمیل آن به بودجه نیاز داریم تا بانوان بتوانند با آسودگی خیال به ورزش بپردازند. چون جامعه بانوان از بی تحرکی رنج برده و این تبدیل به معضل شده است. سالن اختصاصی بانوان مورد نیاز کاشمر است  وما در این راه  به حمایت نماینده محترم شهر نیاز داریم و امیدواریم که  مشکلات بانوان را دیده و حل نمایند.  

 در پایان جلسه حجه الاسلام و مسلمین نیک بین، نماینده منطقه ترشیزبه ایراد سخن پرداخته و گفت؛ خوشحالیم که مجمع خیرین ورزشیار ایجاد شده است. قصد داریم در مباحث مختلف کارهایی را انجام بدهیم. اما کار اصلی بنده ایجاد هماهنگی با وزارت است. و ادامه کار را باید شما انجام بدهید. ما یکسری بودجه هایی داریم که نیاز به پیگیری و سازماندهی دارد. مجموعه های نیمه تمام منطقه  تقریباً به ۹۰ درصد پیشرفت خود رسیده است. وی تاکید کرد؛  پیگیری لازم با مجمع باید باشد و هماهنگی مورد نیاز را ما انجام خواهیم داد. نماینده مردم ترشیز افزود؛ هر کاری که می خواهید انجام دهید،اول برنامه ریزی کنید و ما هم در صورت لزوم ارتباط لازم را برقرار می کنیم. اوج ورزش و فوتبال کاشمر در قدیم بوده و حالا از بین رفته است و با وجود آقایان شبانی و خزایی و دیگر دوستان می شود کارهای بزرگی انجام داد. نیک بین همچنین گفت؛ قاعدتا شهرها و روستا ها بودجه فرهنگی دارند و ورزش نیز در جای خود یک کار فرهنگی است و وقتی حال ورزش خوب باشد حال فرهنگ هم خوب خواهد بود. و این نیاز به طرح جامع دارد و نباید سنگ بزرگ برداشته شود که قادر نباشیم آن را  انجام بدهیم. او افزود؛ لازم است هیئتهای ورزشی سازماندهی شوند و ورزشکاران را ساماندهی کنید. وی در پایان ضمن تشکر از حضور اعضای مجمع گفت؛ در هر جا و هر حالت و هر لحظه در خدمت ورزش هستم و کمک خواهم کرد.

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی