kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

لطفا منصف باشید

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۰۲ ب.ظ

 

متاسفانه بعد از اتمام انتخابات مجلس شورای اسلامی، هجمه ی بی سابقه ای بر علیه مسئول ورزش کاشمر و هیات فوتبال وارد آمده است. و توضیح چند نکته لازم و ضروری کرده است؛
1: نگاهی به فعالیت های ورزشی شهر به خصوص فوتبال و فوتسال، که فهم مشکلات آن فقط برای کسانی قابل درک است که در گود بوده و معضلات را با پوست و گوشت خود لمس کرده اند، نشانگر نگاه ویژه متولی ورزش شهر در این مورد بوده و ایشان علیرغم کمبود های موجود، حمایت هایی در این امر داشته اند.
2: هیات فوتبال و کمیته فوتسال و در راس آنها آقایان آریانپور و مسافر، تلاش های فراوانی در برگزاری مسابقات داشته و حمایت های مرسوم را از تیم های شاغل در مسابقات فوتبال و فوتسال داخلی و استانی داشته و نباید در این مورد از انصاف دور شد.
3: بی گمان انتقاداتی هم وجود دارد، و باید از جناب مسافر در مورد عدم برگزاری جام ولایت و لیگ و همچنین اهدای جوایز، سوال نمود، لازم است از احمد آقا آریانپور در خصوص خروجی لیگ و وضعیت کمیته ها و نیز مطالبات داوران و پزشکیاران و نیز جشن قهرمانی مسابقات لیگ، پرسید.
اما دوستان؛ هرگز تخریب و یک طرفه به قاضی رفتن جایز نبوده و محکوم کردن افراد به خاطر وابستگی به جناح خاص، بدون در نظر گفتن توانایی های آنان خارج از انصاف خواهد بود.
برگزاری جلسه و جلسات در مورد تعیین تکلیف و یا پاسخگویی به سوالات متعدد اهالی فوتبال در جای خود، مطلوب و مشروع می باشد. اما در نظر داشته باشید؛ اگر برگزاری این جلسات احتمالی، منتهی به خروجی مناسبی نشود و دردی از همه اهالی فوتبال درمان نکند، فایده ای نخواهد داشت.
به هوش باشیم، همیشه مطالبه حق و مطالبات تیم ها و باشگاه ها با تغییر افراد میسر نخواهد شد.
تغییر تفکر و شیوه مدیریت، تنها راه رسیدن به مقصود بوده و ضروریست، دوستان قبل از هر اقدامی ابتدا به این مقوله فکر نمایند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۲
فوتبال کاشمر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی