kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

;ldji

کمیته فوتسال  کاشمر

با سلام احترام خدمت تمام پیشکسوتان و جوانان ورزشکار کاشمر

در سال ٩٧ که وارد مجموعه هیات فوتبال شدم، با توجه به اینکه تمام مشکلات تیم داران را  به خاطر فعالیت در استان لمس کرده بودم، با هدف گذاری کار خودم را شروع کردم.

هدف اول:

برنامه ریزی اصولی جهت تقویت  فوتسال و نیز سرمایه گذاری در تیم های پایه که بتوانیم در یک برنامه ٤ ساله با کمک مربیان و مدیران تیم،  امتیاز کشوری در رده پایه داشته باشیم. که تقریبا موفق هم شدیم.

حضور تیم هایی چون؛ امید آسیا ،شاهین شهر بچه ها ، ابومسلم، بام شهر، فرش آرا در  رده های مختلف نشان از پیشرفت فوتسال شهر دارد، که به لطف خدا و همت خود تیم دارها در همه ی رده ها ، نمایندگان کاشمر سال خوبی را پشت سر گذاشتند.

هدف دوم:

هدف اصلی کمیته فوتسال در حقیقت کمک به نماینده کاشمر در لیگ برتر بزرگسالان استان بود. و لازم بود حمایت و نگاهی خاص به این تیم داشته باشیم چون سکوی پرتاب بسیاری از بازیکنان ما خواهد بود و به همین علت از بازرگانی محمدی تا حد امکان حمایت کردیم و مسئولین این تیم نیز قدم های خوبی برداشته و باتوجه به بضاعت موجود، عالی کار کردند.

علت عدم برگزاری لیگ و جام ولایت

لیگ داخلی را  قرعه کشی کردیم و تیم ها، مدارک خود را کامل کردند و انشاالله  ودر صورت مناسب شدن اوضاع، در هفته های پیش رو شروع خواهد شد. در مورد جام ولایت گفتنی ها بسیار است که مختصرا باید گفت؛ امسال نه وقت کافی داشتیم و  نه سالن مناسب برای برگزاری داریم.

سرنوشت جشن قهرمانی

 در مورد جشن قهرمانی باید مجموعه هیات فوتبال، تصمیم بگیرند. با این حال تا الان  شش مرتبه هماهنگی های لازم صورت گرفته اما هر دفعه به دلایلی برگزار نشد. من و دوستان، تلاش خود را کردیم اما یک دست صدا نخواهد داشت.

 

برنامه آینده

با شرایط موجود بهترین کار اینست که من نباشم، چون یک مجموعه وقتی موفق می شود که همه یک صدا و  با یک هدف کمک کنند تا بتوانیم  خدمت کنیم و مشکلات را حل کنیم. اما علیرغم انگیزه و تلاش بنده، همیشه در این راه تنها بودم و جا دارد از دوستانی که به بنده کمک کرده اند تشکر کنم.

حرف نگفته:

حرف برای گفتن زیاد است ولی اگر حرفی بزنیم مثل همیشه آدم بدی خواهیم شد. اما آیندگان  در مورد کارنامه کمیته فوتسال در زمان مسئولیت من قضاوت خواهند کرد. خواهش بنده از دوستان و  دلسوزان ورزش این است که، به فکر جوانان خود باشید و هدف نهایی همه، کمک و خدمت باشد  واز دعوا های حیدری نعمتی دست برداریم و جوابگوی حق ضایع شده ورزشکاران باشیم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۸
فوتبال کاشمر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی