kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

پزشکیاران ورزشی کاشمر( فوتبال و فوتسال)

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۲۵ ب.ظ

 

پزشک

انسان های بزرگ، بزرگ فکر می کنند. نقش افراد موفق در پیشرفت هر کشور به همین قدرت و بزرگی است. متاسفانه مساله ای که امروزه در ایران با آن رو به رو هستیم این است که ما عموما از موفق شدن خود در کنار دیگران لذت نمی بریم. تنها اتفاقی که ما را خوشحال می کند، این است که ما موفق شویم و همزمان دیگران شکست بخورند. با این وصف همواره افرادی وجود دارند که علیرغم داشتن مسئولیت های کلیدی، هرگز به چشم نیامده و به قولی در حاشیه قرار می گیرند. از یک سرمایه دار خارجی سوال شد؛ این همه ثروت بس نیست؟ او می گوید؛ هدف من این است که اقتصاد کشورم، اقتصاد شماره یک دنیا شود. من از خودم گذشته و به جامعه می اندیشم.

ورزش ودر راس آن، فوتبال و فوتسال، تمام جوامع را تحت الشعاع خود قرار داده و صنایع و جوامع و حِرَف و شخصیت های گوناگونی را به خود مشغول کرده است. اما اغلب، آنچه در مستطیل سبز ویا در قاب تلویزیون، برای بیننده مهم و مورد توجه می باشد، فراتر از نمایش بازیکنان و گردش توپ نبوده است.

کمیته پزشکی هیات فوتبال کاشمر، در سال های اخیر و با حضور مردانی چون رضا مقصودی، حامد و امیرعرب، حسن هاشم زاده، مسعود یوسف زاده و آذرآیین، با پوشش دادن تمامی مسابقات داخلی و استانی در هر رده ای، خدمات بی نظیری را ارایه داده و جدا از همه هیاهوها و درگیری های مرسوم در فوتبال و فوتسال، نقش انکار ناپذیر خود را ایفا نموده است.

تجربه گرانبهای مقصودی، در کنار تلاش های بی نظیر برادران عرب، ستودنی است. یوسف زاده، همیشه یک لیدر توانا بوده وبه هر مقوله ای آشنا می باشد، هاشم زاده و آذر آیین نیز خدمات زیادی در این راه کشیده و قابل تقدیر هستند.

باید اضافه کرد؛ با وجود ناملایمت های موجود و علیرغم اینکه پزشکیاران،  گاهی با بی مهری روبرو هستند، اما هرگز جامه عاشقی را از تن بیرون نکرده و میدان خدمت را خالی نکرده اند.

آروزی سلامت و بهروزی برای این عزیزان داریم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی