kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

برترین های فوتبال و فوتسال کاشمر( 98)

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۵۳ ب.ظ

«ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز 1399 به همه هموطنان عزیز»

در روزهایی که حال و هوای ایران به خاطر شیوع ویروس کرونا، رنگ و بوی ویژه ای به خود گرفته و در شرایطی که  بیشترمسابقات ورزشی جهان نیز تعطیل گردید.ردیده، فضای رسانه و مجازی، محل گفتگوها و تبادل نظرها شده است.


وبلاگ فوتبال کاشمربه پیشنهاد دوستان وعلاقمند این رشته و به رسم نظرسنجی های تلویزیونی و سایت ها، اقدام به نظر سنجی و انتخاب برترین های کاشمر نموده است. خوشبختانه فوتبال و فوتسال روبه رشد شهر، "هم به لحاظ کیفی و هم کمی" در شرایط نسبتا مناسبی قرار داشته و باشگاه ها و تیم های متعددی، توسط پیشکسوتان و فوتبال دوستان "در فوتبال و فوتسال کاشمر،" مشغول به فعالیت بوده و خدمات فراوانی را در این رشته ارایه می نمایند. از طرفی هیات فوتبال و کمیته فوتسال که مسئول مستقیم برگزاری مسابقات هستند، با همت مردانی چون احمد آریانپور، سعید مسافر و از خود گذشتگی عاشقانی همانند مهدی یوسف پور، ابوالفضل مزاری نظم ونظام مطلوبی را به خود گرفته و علیرغم کاستی های موجود و مشکلات اقتصادی و معضلات ریز و درشت، فوتبال و فوتسال کاشمر را زنده نگه داشته اند. با این توضیح که گزینه های نظر سنجی، با نظر مربیان، کمیته فوتسال و اجرایی انتخاب شده و در گروه های ورزشی و احتمالا غیر ورزشی رای گیری شده اند، باید گفت؛ این گونه انتخاب ها به مانند موارد مشابه، کارشناسانه  و فنی  نخواهد بود اما به این دلیل اینکه توسط مربیان گزینش شده اند، ارزشمند بوده، و علاوه بر اینکه انتشار آن، تریبونی برای معرفی بیشتر فوتبال و فوتسال کاشمر در سایر شهرها خواهد بود.


داستان فوتبال شهررا باید از بزرگانی چون محمد دانش، حسین دانش، حسین کرمانیان، احمد آریانپور و بسیاری دیگری که هریک، ستارگان بی بدیل ورزش کاشمر هستند پرسید. مردانی چون احمد دانشدوست، کاظم کلالی، حسین کرد، مرحوم اسکندری، برادران حسینی، عباس کرمانیان، علی غفاری ، رضا قاری و ده ها پیشکسوت خوشنام خطه ترشیز که خاطراتی چون جام فلق را آفریدند، هرگزاز یادها نخواهند رفت. نسل سوم ستارگان فوتبال شهر نیز چشم نواز بوده و تبدیل به الگوی نوجوانان و جوانان امروزی شده اند. کسانی چون رضا وعلی انوری، احمد محمدیان، حسین هاشمی، جواد محمدی، رضا غفاری، محمد مرادیان، مجید حسابی، سید جواد موسوی، داود دانشدوست و بسیاری دیگر، در زمره ستارگان دهه هفتاد و هشتاد ترشیز می باشند. آری حکایت فوتبال "و در ده سال اخیر، فوتسال" که به سرعت توانسته است جای خود را در بین جوانان باز کند"  آنقدر درخشان هست که بشود کتابی چند جلدی از آن نوشت و در ویترین افتخارات ورزش ایران گذاشت.


 

  

باشگاه ها فعال کاشمر

خوشبختانه فوتبال و فوتسال کاشمر به لحاظ  داشتن باشگاه های متعدد سرآمد منطقه است. باشگاه هایی چون؛ بازرگانی محمدی، بام شهر، شاهین، ابومسلم ، امید آسیا، فرش آرا و همچنین استقلال، سپاهان و فاطمیه، نمایندگان شایسته کاشمر در مسابقات استانی و کشوری بودند. لازم است به تیم های شاغل در لیگ های داخلی نیز اشاره بکنیم، آشپزخانه دقت رزق آباد، یاد یاران، انصار المهدی ع، شهدای حیدری، شهید اصلی، شهید جبلی، پرسپولیس فدافن، جردوی، دهیاری فرح آباد، شن و ماسه آزادگان، پرسپولیس متحد، دهیاری فروتقه، دهیاری نقاب و پیام عارف آباد، تیم هایی هستند که تنور فوتبال شهر را در رده های مختلف روشن نگه داشته و بازیکنان زیادی را به فوتبال شهر معرفی کرده اند. البته باشگاه هایی هم بودند که با سرمایه گذاری های مناسب، فوتسال شهر را به استان معرفی کرده اند که در حال حاضر فعالیتی ندارند( ال جی، سی تل پرسپولیس، سرخ پوشان)


                                 


 

                              


 

                              

                        


    

درگذشتگان فوتبال کاشمر

تورق دفتر ایام، خاطرات عزیزانی  را زنده می کند که در کنار ما نیستند و فقدانشان دل را می سوزاند. در چند سال خیر شاهد رحلت عزیزانی از بین جامعه ورزش بودیم؛ مرحوم احسان صفری، مرحوم حمید ساعدی، مرحوم احمد کجغان، مرحوم محمد ناصری  ومرحوم محمد رضا بشارتی دعوت حق را لبیک گفته و به آرامگاه ابدی خود کوچ کردند. یاد آنان را گرامی می داریم.

 

   

                                  


 

                                 


                                 


                                 


 

مردان بی ادعای فوتبال و فوتسال

آنجا که موفقیت معنی پیدا می کند، جای بزرگانی است که به وظیفه خود آشنا هستند. آنان بی گمان آینده را تضمین کرده اند؛ اصغر امید، کاظم آفاقی، محمد نجفی، نعمت الله الهیاری و مجید حسابی بی شک در زمره مربیانی هستند که بدون ادعا، دست به کار های بزرگی زده و شاگردان زیادی در مکتب آنان پرورش یافته اند. لازم است به نسل جدید مربیان نیزاشاره کرد؛ حامد عرب، رضا غفرانی، فریدالدین تقوی و مرتضی قائمی، علی حیدریان، رامین کاووسی، مهدی نخعی، رضا انوری، رضا رضوانی،عماد شرافتی  مربیانی هستند که انگیزه های فراوانی دارند و با دانش هستند. بی انصافی است که از اسطوره فوتبال کاشمر نامی برده نشود؛ محمد دانش، سرسلسله ی بزرگی های ورزش کاشمر، و معدن نابی برای رسیدن به موفقیت است.


 

                               


                               


مزاری     


 

نتایج و آمار نظر سنجی فوتبال و فوتسال کاشمر؛

برترین ها فوتبال

مربی برتر فوتبال کاشمر؛ رضا انوری( 131 رای و 24 درصد آرا)

جایگاه دوم؛ اسماعیل ذوالفقاری اختصاص یافت(85 رای و 16 درصد آرا)

بهترین سرپرست فوتبال کاشمر؛ نعمت الله الهیاری(58 رای و 22 درصد آرا)

نفر دوم سرپرستان: حسن فلاحتی ( 51 رای و 19 در صد آرا)

بهترین بازیکن فوتبال کاشمر: حسین فیض( 207 رای و 28 در صد آرا)

نفر دوم؛ علی محمد زاده ( 145 رای و 20 درصد آرا)

مرد اخلاق فوتبال؛ احسان پاکروان(51 رای و 27 در صد آرا)

جایگاه دوم: علی حیدریان(49 رای و 26 در صد آرا)


 

                                             


                                    


 

                              


 

برترین های فوتسال

برترین مربی فوتسال؛ رضا قربی(342 رای و 35 در صد آرا)

نفر دوم؛ فریدالدین تقوی(321 رای و 33 درصد آرا)

بازیکن برتر فوتسال

احمد نظری ترشیزی(113 رای و 22 در صد آرا)

بازیکن دوم ؛علاء الدین شاهمرادی( 92 رای و 18 در صد آرا)

دروازبان برترفوتسال

عرفان کرد زاده (158 رای و 28 درصد آرا)

 جایگاه دوم؛محمد کریمی(120رای و 21 در صد آرا)

بهترین سرپرست فوتسال

احمد رفیعی( 148 رای و 35 درصد آرا)

نفر برتر دوم؛ امیر عرب( 114 رای و 27 درصد آرا)

مرد اخلاق فوتسال

مهران غفاری( با 101رای و 37 درصد آرا)

نفر دوم؛ مرتضی قائمی(40 رای و 14 درصد آرا)

برترین کمیته هیات فوتبال

کمیته فوتسال(198 رای و 58 درصد آرا)

جایگاه دوم؛ کمیته پزشکی ( 82 رای و 24 در صد آرا)

بهترین مربی رده پایه

مرتضی قائمی( 168 رای و26 درصد آرا)

مربی دوم؛ رامین کاووسی( با 158 رای و 24 درصد آرا)

بهترین پزشکیار

علیرضا مقصودی ( 104 رای و 42 در صد آرا)

نفر دوم؛ امیرعرب( با 88 را ی و 35 در صد آرا)

مربی اخلاق؛ اصغر امید( با انتخاب مربیان و کمیته فوتسال)


 

 

        


 

                              


 

 

در پایان باید از آقایان؛ سعید مسافر، امیر عرب، مهدی یوسف پور، علیرضا مقصودی و عزیزانی که ما را در این نظر سنجی یاری نمودند تشکر ویژه ای داشت باشیم.


                                  

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی