kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

یک فوتبال یک سوال

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۴۷ ب.ظ

بنا داریم با طرح سوالاتی، گذری  بر گذشته و نگاهی به آینده فوتبال کاشمر داشته باشیم.

سوالات کلیدی ما و اهالی فوتبال که همیشه بی جواب مانده، منتظر پاسخی قانع کننده است.

سوال اول:

اساس و معیار انتخاب مدیر بعدی فوتبال کاشمر چیست؟

 

دکتر هنری در این خصوص  می گوید؛  قبل از اینکه سراغ ارزیابی عملکرد مدیران برویم، باید معیارهای انتخاب مدیران را بررسی کرد. وقتی به این اطمینان برسیم که ویژگی شغل با شاغل یکسان است و عدالت برقرار شده، آن وقت می توانیم ارزیابی صحیحی از عملکرد مدیران داشته باشیم.
برای اینکه بدانیم براساس چه چیزی معیار ارزیابی را تعیین کنیم، باید نخست مشخص شود که چه انتظاری از مدیر داریم. یک سری از انتظاراتی که از مدیران می رود، انتظارات عمومی و یک سری کاملاً اختصاصی هستند.
دکتر هنری، به برخی از انتظاراتی که از مدیران ورزشی می توان داشت، اشاره کرده و می گوید: یک مدیر باید بتواند در حوزه های سازمانی ورزش برنامه ریزی و سازماندهی کند؛ بداند که نیروها را چطور جذب کند و در کجا بکار بگیرد. مدیر ورزشی باید بتواند در بحث بودجه ورود کند و بودجه ای که در اختیارش قرار گرفته را بودجه ریزی کند و تخصیص منابع برای بخش های مختلف را بلد باشد. کارمند گزینی از دیگر انتظاراتی است که می توان از یک مدیر ورزشی داشت؛ اینکه بهترین ها و شایسته ترین ها را انتخاب کند و به کار بگیرد. او باید بتواند بین واحدهای مختلف زیر نظرش هماهنگی خوبی ایجاد کند و نقش رهبری، نظارت و کنترل را بلد باشد.
یکی از انتظارات تخصصی و بسیار مهم این است که مدیر باید نقش ارتباطی داشته باشد و بداند که چطور با کارکنان، مدیران هم سطح، مدیران بالا دستی و جامعه ارتباط خوبی برقرار کند.

 

با این وصف سوال اینست؟!! معیار انتخاب مسئول بعدی هیات فوتبال چیست؟  آیا تجربه در این مورد کافی است؟ آیا مسایل اقتصادی دخالتی در این امردارد؟ آیا آشنایی با علم روز فوتبال و فن ارتباطات کمکی به وی می نماید.؟ و دست آخر اینکه حوصله ی مدیر در پرداختن به فوتبال هزار توی ایران چه میزان می باشد؟

براستی مدیر بعدی فوتبال کاشمر چه کسی می تواند باشد و یا بهتر بگوییم چه کسی باید باشد؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۱
فوتبال کاشمر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی