kashmarfootball

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر

kashmarfootball

فوتبال کاشمر
اخبار و تصاویر فوتبال و فوتسال( انتشار نظرات، پیشنهادات و انتقادات، جامعه فوتبال و فوتسال کاشمر)
آدرس کانال‌؛ kashmarfootball@

پیوندهای روزانه

من سعی فی حاجة أخیهِ المـؤمن فکأنّما عبد الله تسعة آلاف سنة صائماً نهاره، قائماً لیله

هر فردی که در برآوردن نیاز برادر مؤمنش تلاش کند، گویا نُه هزار سال خداوند را عبادت کرده، در حالی که روزها را روزه دار و شب ها را شب زنده دار بوده است.

یکی از محور های اساسی اهمیت و ضرورت خدمت به مردم نوع تعامل میان دولتمردان و ملت است. خدمت رسانی مسئولان و کارگزاران به ملت، و در مقابل، حمایت های ملت از سیاست های دولت تبلور حقیقی این تعامل است.

خدمت مفهوم گسترده ای دارد و همه امور اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را دربر می گیرد این واژه بر گذشت، فداکاری، ایثار، تحمل رنج و سختی و... صدق می کند. بنابراین، خدمت، عملی است که عامل در آن با اندیشه و انگیزه گره گشایی به امور مردم می پردازد.

سعید مسافر توضیحاتی را در مورد فعالیت های هیات فوتبال درچهل روز گذشته به خبرنگار ما ارایه داد:

 

انگیزه حضور

انگیزه حضور کمک به نسلی است که با فوتبال مدرن آشنا بوده و توانایی رشد و نمو در این عرصه  را دارند.  خدمت به  ورزش شهرستان به خصوص فوتبال و فوتسال یقینا با کمک تیمها و پیشکسوتان خوش نام میسر بوده و امیدواریم که این عزیزان هیات حاضر را تنها نگذارند.

 

معیار انتخاب همکاران

معیار انتخاب همکاران  صداقت و درستی, تعهد و همچنین بحث تخصص بوده و سراغ کسانی رفتیم که هدف غایی آنان خدمت بدون منت و توقع به ورزش شهر می باشد.

 

مشکلات پیش رو

این عرصه بی شک بدون مشکل نخواهد بود. فوتبال کاشمر به خاطر پیشینه قوی و درخشانی که داشته همیشه با موضوعات مثبت و منفی روبرو بوده است. اما همه مشکلات قابل حل است البته در این روزها مهمترین مشکلات پیش رو چالش و سنگ اندازی بعضی به ظاهر دوستداران ورزش بوده که نه کمک می کنند و نه حاضرهستند کسی کمک کند. اما هیات حاضر،کاملا هدفمند پا در عرصه گذاشته و از مشکلات نمی هراسد. و این مجموعه در راهی که متصور است در خدمت همه بزرگواران خواهد بود.

برنامه شش ماهه اول

برنامه اصلی ما در شش ماه اول تدوین برنامه هایی است که بشود به فوتسال و فوتبال کمک کرد. هیات نگاهی توامان به کمیت و کیفیت داشته و هیچ یک را فدای دیگری نخواهد کرد . ما می دانیم که معضلات اقتصادی باشگاه ها روند مثبت آنان را تحت الشعاع قرارداده و واقف هستیم که رعایت همه ی آنچه که به قانون برمی گردد با توجه به ضعف هایی که هست ، دفعه واحده امکان پذیر نیست. ما آمده ایم که قانون را در خدمت فوتبال و فوتسال قرارداده و عدالت را جایگزین کم تعهدی های گذشته کنیم.

 

باشگاه و رویکردشان با هیات جدید

باشگاه ها پایه و اساس ما در مدیریت هیات است. آنها به ما جان و توان کار می دهند. اما باشگاه داران ما باید به سمت باشگاه داری حرکت کنند  واز تیم داری دور شوند. اولین گام اخذ مجوز است. نمی شود مقطعی کار کرد. باشگاه ها باید به رده پایه توجه کنند. آنان باید در مسیر اقتصادی درست قرار بگیرند و ما در این راه حامی آنان خواهیم بود.

 

جایگاه پیشکسوتان در هیات

سرمایه های ما پیشکسوتان هستند. بدون آنان قدم های ما راه به جایی نخواهد برد. کمکی که پیشکوستان می توانند بکنند، برهیچ کسی پوشیده نیست در واقع آنان مسیر را برای ما روشن خواهند کرد. ما از سنت گرایی قدیم دور خواهیم شد اما مدرن شدن را در همراهی پیشکسوتان و تجارب آنان متصور شده ایم.

 

چگونگی تعامل و ارتباط با مرکز

مرکز گریزی در فوتبال و فوتسال کاشمر خواسته و ناخواسته وجود داشته است. متاسفانه بعضی تیم هابدون هماهنگی با هیات استان مکاتبه و یا حضوری در پی رفع مشکلات خود بوده اند. در واقع رسم بر این بوده که هر باشگاهی باید برای خود تلاش کرده و مسیر هیات را دور بزند. و این نه به نفع باشگاه و نه به نفع فوتبال و فوتسال شهر است. خوشبختانه رویکرد هیات استان به شهرستان هایی چون کاشمر مثبت بوده و ما قصد داریم از پتانسیل این شهر و تعامل آگاهانه با مرکز در راستای رشد و شکوفایی فوتبال بهره بگیریم.

 

معضلات اقتصادی هیات و باشگاه و برنامه هیات برای رفع آن

 ما از همه ی معضلات موجود مطلع هستیم. بخشی از مشکلات و معضلات را هیات نمی تواند حل کند. آنچه در کلیت امر و نظام بخشی به امور اقتصادی است در حیطه وظایف هیات است که با تشکیل کارگروه اقتصادی بدان پرداخته و راهکار مناسب را ارایه خواهیم داد. اما باشگاه ها باید مسیر اقتصادی و اسپانسرینگ حرفهای را آموخته و با مطالعه بدان بپردازند.

 

انتظارات از جامعه فوتبال

ما آمده ایم که انتظارات را برآورده کنیم. این همان انتظار ما از جامعه فوتبال است. یقینا نمی شود ره صد ساله را یک شبه طی کرد. در سایه صبر و آرامش و در عین حال همفکری کارهای خوبی متصور است.

جامعه فوتبال چندین سال است که نالان است و هرگز به مقصد نرسیده و علت واقعی آن عدم شناخت و نپرداختن به واقعیت هاست و آنچه که ما را به هدف می رساند دوری از تنش هایی است که آب به آسیاب دشمن می ریزد.

 

اقدامات انجام شده

درچهل روز گذشته هرچند با تنش هایی روبرو بوده اما توانسته ایم به جمع بندی هایی برسیم. در انتخاب همکاران وسواس داشتیم و با توجه به اهدافمان بهترین ها را انتخاب کردیم. اگر شرایط بهداشتی اجازه بدهد مسابقات معوقه و استارت فصل جدید را در دستور کار داریم و به ترتیب برنامه های خود را از طریق رسانه ها به اطلاع خواهیم رساند.

 

گام بعدی هیات

قدم اول اتحاد و همدلی بود که شرایط آن را فراهم کردیم. گام بعدی ما یقینا گردهمایی پیشکسوتان و متخصصان و دانش آموختگان عرصه فوتبال و فوتسال برای تدوین برنامه بلند مدت است و از همین طریق از تمام کسانی که می توانند کمک کنند دعوت به همکاری می کنیم. به علاوه پرداختن به رده های سنی  و سازمان دهی آنان برای ما اولویت دارد لازم است ضمن تقویت نمایندگان فوتسال، در فوتبال نیز به طور موازی فعالیت کرده تا نمایندگان شهر به موفقیت هایی که لایق آنان است دست بیابند.

 

حرف آخر

از خیرین و پیشکسوتان و همشهریان عزیز خواهش داریم؛ که ازکمک به جوانان و تیم ها دریغ نکنند چون ورزش باعث از بین رفتن چالش های اجتماعی می شود. و این عرصه علاوه بر خدمت رسانی، باقیات و صالحات عزیزان خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی